Ga naar inhoud


Software update Topfield TF5300 PVR 80/160


a_mac

Aanbevolen berichten

Geloof er helemaal niets van bel nog maar eens en vraag om een afspraak met de technische dienst van KPN want de dame die je gesproken hebt werkt in een call centrum welke niet eens onder KPN valt.

En zij hebben geen flauw benul waar het over gaat.

Ik zit al meer dan een jaar te wachten op de update aangezien ik deze vorig jaar gemist heb.

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toen ik de dame aan de lijn had heeft ze me uitvoerig te woord gestaan en mij om de betreffende pagina op de site gevraagd.

Ze is toen navraag gaan doen en heeft me een tijdje in de wacht gezet. Ik neem aan bij de eigen technische dienst.

Vervolgens kwam ze met de bovengenoemde mededeling. Ik ga er vanuit dat ze me geen onzin aan de mouw speldt, waarom zou ze?

Maar goed, je bent vrij om het zelf te verifiëren en een telefoontje plegen om naar de technische dienst vragen.

 

0900-0576

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn het klokken en klepels bij de helpdesk en die "technische dienst".

Het is vrij vaak voorgekomen dat een uitrol direct werd afgeblazen, maar nou net bij deze is dat indertijd niet gebeurd, en er zijn op de fora ook nauwelijks problemen gemeld met deze versie.

Het enige probleem is eigenlijk dat veel apparaten de update gemist hebben omdat ze toen nog in een magazijn stonden of in een regio buiten de dekking van Digitenne waren.

Tot nu toe zijn updates ook altijd (veel te) ruim van te voren aangekondigd, en nu zouden ze het dan ineens stiekem gaan doen. Erg onwaarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen, mijn ervaringen zijn ook niet altijd even positief met helpdesks. Het verbaast me zelf ook dat er geen verdere aankondingen te vinden zijn.

Ik wacht verder maar af en zie wel of er een upgrade komt. Ik zie een eventuele melding vanzelf wel of niet verschijnen op de Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...