Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Henri Aalten

Nu ik ben er even uit geweest, maar zo te zien, dus geen nieuwe update.

Houden zij ons nu voor de gek, om alleen de datum op 7 december 2007 te zetten

 

Die Topfield !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Alfons, USB doet het niet, want hard disk doet het niet... Wil kijken of dat (hard disk aan de gang krijgen) met de vorige firmware wel lukt. Heb FW serieel geprobeerd terug te zetten, maar dan geeft ie aan dat het voor een andere versie TF is (terwijl ik de juiste FW versie wel te pakken heb). Vroeg me daarom af of er een andere truc voor is om een oude FW terug te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ben er even uitgeweestn

 

Iets gemist over een nieuwe update

Is verder nog niets te melden.

Ik neem aan, dat Topfield ook geen datum heeft voor een update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben er even uitgeweestn

Iets gemist over een nieuwe update
Is verder nog niets te melden.
Ik neem aan, dat Topfield ook geen datum heeft voor een update


haha, te lui om effe bij te lezen??

maar er is inderdaad de laatste dagen weinig gebeurd en een datum voor een volgende update is nog niet bekend!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
heb jij aandelen in die cam die jij gebruikt.
Er wordt niet voor niets een update gemaakt.


Tuurlijk aandelen, dat moet het zijn. Wat voor sfeer en indruk wil je daar nu mee opwekken? Waarom niet gewoon eens aannemen dat het probleem wel eens anders opgelost kan worden dan door de firmware aan te passen? Ik heb heel toevallig een CAM getroffen die dat gezeik niet heeft. Doe er je voordeel mee met die informatie, zou ik zeggen. Kan ook nu nog steeds bevestigen dat ik geen enkele vastloper meer heb gehad. Jij wel kennelijk, gezien je zure reactie. Vervelend is dat toch als het bij een ander wel goed gaat. Ik heb er nog een tweede bij besteld voor het andere slot en de kaart waar het eigelijk om te doen was. Wacht jij ondertussen gewoon op de nieuwe firmware.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het lijkt mij niet de bedoeling dat Topfield een tuner op de markt brengt die maar met één bepaald type cam werkt zoals jij hier dus zegt

 

dit slaat gewoon nergens op

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
nou het lijkt mij niet de bedoeling dat Topfield een tuner op de markt brengt die maar met één bepaald type cam werkt zoals jij hier dus zegt

dit slaat gewoon nergens op


Er staat nergens dat ik dit normaal vind. Was alleen op zoek naar een oplossing, vervolgens een oplossing gevonden en die hier gedeeld. Daar is dit platform toch voor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...