Sigma Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Geplaatst: 9 februari 2008 Nou er word echt nog wel door Topfield gecommuniceerd Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Origineel bericht van: dutsteun Topfield vindt support op de oude modellen kennelijk belangrijker: er zijn in januari 5 firwareupdates voor de 500/6000 serie geweest. Topfield zelf heeft dus ook geen vertrouwen meer in dit produkt. Dat blijkt ook uit het feit dat ze totaal niet communiceren: niemand geeft graag toe dat je geen idee hebt waar je de oplossing voor de problemen moet zoeken. Als je grip op de zaak hebt zou je een voorzichtige planning afgeven ipv steeds om geduld te vragen. Ik verbaas me dan ook over het uitblijven van kritiek in de vakbladen. Dit is wel erg negatief gereageerd. Ik wil niet zeggen dat het helemaal nergens op slaat, maar wacht nou gewoon even af. Het komt echt wel goed, maar het heeft even tijd nodig. Alfons
wim g Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Dit duurt al een paar maanden en dat is een merk als Topfield onwaardig deze ontvanger is al een tydje uit en er gebeurd bijna niets of is dit nog voorzichtig uit gedrukt alle Topfield leveranciers roepen geduld geduld maar een ieder die een topfield ontvanger voor veel geld aangeschaft heeft zit met een ontvanger waar van alles mee mis is ( ik heb niet zoveel vertrouwen in een goede afloop van dit hele probleem) verder is deze hele discussie gebaseerd op vermoedens we wachten maar op de reactie van Topfield. mvrg. wim g
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Dan moeten zij daar wel snel mee komen, en met een goede oplossing komen.
Sigma Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Geplaatst: 11 februari 2008 heb vannacht een mail gekregen opzijn laatst deze maand komt de nieuwe Firmware voor de TF7700/7710PVRHD uit ook wet mij gevraagt hoe ik aan het verhaal kom dat er een hardware update zou moeten komen hier uit maak ik op dat dat dus een kletspraat verhaal is mogelijk later meer hier over als ik meer weet Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Duidelijk, hartelijk dank. Dan zitten er een paar zeer gerenommeerde zaken uit hun nek te L*llen. Is het een idée om het antwoord van Topfield hier te plaatsen?
aquasat Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 Er is een groot verschil tussen vragen "Wie heeft dat gezegt?" en formeel te ontkennen. Informatie is duidelijk te vroeg gelekt.
Gast satbird2002 Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 nog even afwachten, en dan is de kogel door de kerk. in welke vorm dan ook...het wordt in ieder geval de hoogste tijd.
Melle Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Heb het onderwerp van sigma samengevoegd met dit onderwerp en even (tijdelijk) een sticky van gemaakt. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Sigma Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Geplaatst: 19 februari 2008 van nacht deze mail uit korea gekregen Dear Sigma, We admit that the receiver has a severe problem with the common interface, and yet I have nothing to tell you as of now. Our engineers are trying to improve the problem in the level of software. But, if it turns out that we have nothing left in the level of software, maybe we should consider to substitue some part of the common interface. Regards, Topfield Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Mogelijk een samenvatting in Nederlands?
Bamoah Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Kort samengevat: -Men erkend de legio problemen met de CI interface -De ontwikkelaars proberen op software matig nivo de problemen op te lossen. - Mocht er op softwarematig gebied geen oplossing te zijn voor de CI interface dan WELLICHT (lees; misschien dus niet zeker) hardwarematig onderdeel van de CI module te vervangen. **Dus ze gaan proberen alles eerst softwarematig alles op te lossen !! <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Gast Bart Bone Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Origineel bericht van: Sigma van nacht deze mail uit korea gekregen Dear Sigma, We admit that the receiver has a severe problem with the common interface, and yet I have nothing to tell you as of now. Our engineers are trying to improve the problem in the level of software. But, if it turns out that we have nothing left in the level of software, maybe we should consider to substitue some part of the common interface. Regards, Topfield Beste Sigma, Wij erkennen dat de ontvanger een ernstig probleem met de common interface heeft. Ik kan u daar nu geen verdere mededelingen over doen. Onze technici proberen het probleem softwarematig op te lossen. Maar als blijkt dat we het probleem niet in de software kunnen oplossen, moeten we misschien overwegen om een hardware onderdeel van de common interface te vervangen. Regards, Topfield
Gast satbird2002 Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 nette vertaling, maar het wordt wel spannend, ik hoop op een software update waarin het probleem verholpen kan worden. maar anderzijds zou het me niet verbazen dat het een HW ingreep wordt, gezien de tijdsduur om met een software oplossing te komen. ze zullen toch van alles uit de kast trekken om het software matig op te lossen.
WPW Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Origineel bericht van: Sigma ook wet mij gevraagt hoe ik aan het verhaal kom dat er een hardware update zou moeten komen hier uit maak ik op dat dat dus een kletspraat verhaal is Origineel bericht van: Murdock Er komt geen hardwareupdate. Voor geen enkel model. Is gebakken lucht... Origineel bericht van: Sigma van nacht deze mail uit korea gekregenBut, if it turns out that we have nothing left in the level of software, maybe we should consider to substitue some part of the common interface. Regards, Topfield Net zoals bij euronews .....no comment.... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten