Gast satbird2002 Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 hetzelfde heb ik ook gehad bij die dozen schuiver berichten worden verwijderd en ban, en ze dreigen nu iedereen te bannen als er maar iets gespeculeerd wordt, angsthazen. tevens van een gerenomeerd sat bedrijf uit arnhem via de mail de bevestiging gekregen dat de ontvanger vanaf 11 maart gebracht kan worden om geupdate te worden, en tevens met nieuwe FW wordt voorzien. conclusie: het wordt bij de dealer gedaan. heb hem alleen niet daar gekocht, hmmmm wachten op de dozen schuivers tot hun met een oproep komen, en ontkenning is een fase waar iedereen doorheen moet, vooral de dozenschuivers.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Hopelijk komen zij ook met een bericht hierover, en kunnen wij ook eens gaan genieten van deze ontvanger. Maar op welke site maat Topfield meer bekend
Sigma Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 op de site van de importeur (distributeur) maar gezien zijn terughoudendheid geloof ik het niet . ik heb zelf nu niet veel tijd ben druk bezig en op zoek naar andere werk maar als ik een gaatje heb stuur ik een mail naar Korea ook op het forum van mijn leverancier staat nu dat als je daar gaat speculeren over Topfield berichten wordt je zonder pardon verwijderd op dit forum zul je dus geen of weinig berichten lezen van mij dan is sat4all toch iets vriendelijker! denk dat ik ook maar opzoek ga naar een andere leverancier. ik moet wel zeggen dat ik daar nog nooit problemen heb gehad wat betreft garantie. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
wim g Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Nou dat doen ze zonder pardon heb het aan de lijve ondervonden het is EXIT en je ziet maar,zelfs tussenkomst van mijn leverancier heeft geen effect. mvrgr Wim G
Gast satbird2002 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Origineel bericht van: wim g Nou dat doen ze zonder pardon heb het aan de lijve ondervonden het is EXIT en je ziet maar,zelfs tussenkomst van mijn leverancier heeft geen effect. mvrgr Wim G wat bedoel je precies met het laatste zinsdeel?
wim g Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Nou das duidelijk de winkel waar ik mijn TF gekocht heb heeft een poging gedaan mij weer op hun forum te krijgen geen resultaat dus kritiek of een kritische vraag EXIT. Volgens mij is dit niet een onderwerp voor deze plaats dus terug naar het topic. mvrgr wim g
Lunny Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Wat een vreemd geheimzinnig gedoe allemaal. Waar mijn ontvanger vandaan komt staat het volgende op de website. Kijk hier
Gast satbird2002 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Origineel bericht van: Lunny Wat een vreemd geheimzinnig gedoe allemaal. Waar mijn ontvanger vandaan komt staat het volgende op de website.Kijk hier nou dat is duidelijk , zo klaar als een klontje. ga maandag gelijk aan de telefoon hangen voor een update afspraak. bij die gasten met 5 afhaalpunten.
jan5000 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Ook mijn TF7710 komt bij die kaartschrijvers vandaan, hopelijk kunnen ze dit aan??????? coolstream neo
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb die gisteren gebeld, en zij zeggen nu nog niets te kunnen doen. Afwachten roepen zij, Je ziet het bericht vanzelf op de site. Bellen heeft dus geen zin. Wat kunnen wij nu doen, wachten en wachten, en wachten.
jan5000 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Ze hebben nog niets anders geroepen!! Het lijkt erop dat ze (hun) problemen vooruit schuiven. coolstream neo
aquasat Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 De ware aard van het beestje komt in dergelijke situaties duidelijk naar boven.
Sigma Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 ik snap niet hellemaal wat je hier mee bedoeld?????? Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
aquasat Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Origineel bericht van: Sigma ik snap niet hellemaal wat je hier mee bedoeld?????? Men verzwijgt gewoon defecten om te blijven verkopen. Dit is schandalig, wanneer ik duidelijk stelde dat er een hardware update kwam is dit binnen het half uur gewoonweg verwijderd en naturlijk een ban. Daarna stelde men dat hardware update geruchten niet klopten en door anti topfield mensen waren losgelaten op het net. Wedden dat er binnen enkele weken bij de 7710 HD PVR zal staan "met nieuwe CI chip". Bij hen telt enkel winst.
Sigma Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 ja dat kan je nu wel zeggen maar ik heb regelmatig zon twee tot drie keer per twee weken contact met Topfield over allerlei zaken die Topfield aangaan hier in Nederland en denk je dat ik dan niet op de hoogte zou zijn ik heb dus ook gemeld dat er eerst een firmware update zou komen en aangezien die er nog niet is. geloof ik niet in de Hardware update en als er dan toch bedrijven zijn die zelf gaan klooten in de Topfield nou dan is bij mij de maat vol en koop ik daar dus niks meer ik heb namelijk al ééns met dat bijltje gehakt met een ander merk Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten