Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Firmware OTA update beschikbaar vanaf 25 maart:

 

Models (From March 25, 2008)

 

TF7700HDPVR (23231)

ASTRA on 19.2 E

 

Frequency: 12603 MHz

Symbol Rate: 22000 kS/s

Polarization: Horizontal

PID: 347

 

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de nieuwe firmware er inmiddels instaan en heb daarna een factory reset gedaan. Ik ben wat aan het uitproberen geweest en mijn eerste indrukken zijn wel positief. Overigens: ik heb nog geen hardware update gehad.

 

Met de MediaGuard cam had ik als grootste probleem dat het beeld geregeld stokte, hikte, of hoe je het maar noemen wilt. Ik ben er een keer achter gekomen dat je niet hoefde te wachten tot het zich voor deed. Als je op Eurosport de gesproken taal naar een van de andere 3 talen veranderde, had je het al.

 

En dat heb ik nu niet meer. Ik heb het in een uur tijd nu één keer heel even gehad. Bij "normaal" kijkgedrag doet het probleem zich mogelijk helemaal niet meer voor. Dat moet blijken.

 

Een ander - voor mij - groot probleem is nu ook opgelost. Als je het geluid via een optisch kabeltje en je home cinema set laat lopen, kwam het gedurende de eerste 2 minuten met horten en stoten aan de gang. Dit gaat nu ook in één keer goed.

 

Of ik nog steeds dat probleem heb dat na een langere tijd het beeld en geluid geregeld 1 seconde weg valt, heb ik nog niet gezien. Dat zal vanavond wel blijken.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOk nog deze probleem, als ik een zender met ondertiteling bekijk,

(dus het ondertiteling dat ik aan en uit kan zetten en van taal kan veranderen,)

als ik op pauze druk en over 30 seconden weer play doe heb ik geen ondertiteling meer bij timeshift frown ,

en of dit ook een probleem is wanneer ik op volume druk dat de ondertiteling verdwijnt en later terugkomt wanneer volume op osd verdwijnt,,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Zie ik het nu niet goed, maar op een andere forum, heeft een dealer het over de nieuwe firmware voor de Topfield 7710 HD PVR

op de site, vanuit Korea.

 

Ik zie het niet staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Of ik nog steeds dat probleem heb dat na een langere tijd het beeld en geluid geregeld 1 seconde weg valt, heb ik nog niet gezien. Dat zal vanavond wel blijken.


Ik heb hem nu vrijwel de hele dag aan gehad en dit probleem schijnt nu ook weg te zijn. Wat mij betreft werkt het nu (met de MediaGuard cam) perfect.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast herman19

Na SW update 19-03-2008 TF 7700.

 

Verbeteringen:

 

Geen "dubbelbeeld" meer (vertikale balk welke langzaam van links naar rechts liep met beeldmateriaal elders uit beeld of van beeldmateriaal van korte tijd daarvoor).

 

Blauwe kleur is natuurlijker.(voor SF update was bijv. nieuws RTL 4 blauw net neon verlichting).

 

Timeshift tussen Pionier en TF verdwenen. (Zender liep op TF 1-2 seconden achter tov Pionier).

 

Sneller "invallen" van totale beeld en geluid na zappen. (Voor SF update kwam totaal aan geluid en beeld geleidelijk tot stand).

 

Geen vastlopers Aston tot op heden. Wel soms kortdurend "gecodeerd kanaal", maar na 1-2 seconden toch beeld.

 

 

Niet verbeterd:

 

MediaGuard blijft hikken.

 

Rode kleur is geen rood maar meer orange.

 

 

TF 7700 (zonder HW modificatie) 23231, Aston 2.17 DVB nr 2557 en MediaGuard DVD nr 2298, Pionier DBR-S120NL, Triax 60, Astra 1 en Astra 3 Duo monoblock Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zapt nu inderdaad sneller, en als ik iets geprogrammeerd opneem, springt hij niet meer over op de zender die hij begint op te nemen.

Of de sporadisch voorkomende hikken in het geluid verdwenen zijn, moet nog blijken want dat heb ik nog niet kunnen testen.

Ook heb ik nog geen tijd gehad voor een factory reset (wat is daar eigenlijk het voordeel van, kan iemand hierover reageren? Al vast hartelijk dank dan).

Editen is helaas nog steeds niet mogelijk, en ook heb ik nog steeds geen mogelijkheid om bij het afspelen van eerder opgenomen BBC HD programma`s de ondertiteling weer te geven.

Ten slotte blijft de harde schijf nog steeds draaien, ook als de timeshift uitgeschakeld is.

De harde schijf wordt dus behoorlijk warm als de tuner een tijdje aanstaat, en dat betekent dus onnodig veel energieverbruik!.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Henri Aalten
Zie ik het nu niet goed, maar op een andere forum, heeft een dealer het over de nieuwe firmware voor de Topfield 7710 HD PVR op de site, vanuit Korea.

Ik zie het niet staan.


Hebben wij het nu over de 7700, of de 7710
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Hij zapt nu inderdaad sneller, en als ik iets geprogrammeerd opneem, springt hij niet meer over op de zender die hij begint op te nemen.


Heb je bij het maken van de reservering gekozen voor een bepaalde TUNER? gebruik je deze tuner dan ook niet als je kijkt, en hij die opname gaat uitvoeren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Origineel bericht van: Henri Aalten
Zie ik het nu niet goed, maar op een andere forum, heeft een dealer het over de nieuwe firmware voor de Topfield 7710 HD PVR op de site, vanuit Korea.

Ik zie het niet staan.


Hebben wij het nu over de 7700, of de 7710

Alleen de 7700, de 7710 is er officieel nog niet.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Men is volgens een andere site aan het testen met een nieuwe firmware voor de Topfield 7710 HD PVR.

 

De eerste ervaringen zien er goed uit.

 

De verwachting is, dat deze nu snel online komt te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: herman19
Na SW update 19-03-2008 TF 7700.

Niet verbeterd:

MediaGuard blijft hikken.



Hallo Herman,

Ik kom toch terug op mijn vorige melding. Met de MediaGuard is dat 'hikken' toch nog niet helemaal weg. Het is wel veel minder vaak en dan maar één keer. Zal het nu ook eens met de PowerCam Pro proberen. Die had dat 'hikken' voor de laatste update niet.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...