Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Gast satbird2002

wat ik elders op een ander forum heb gelezen zou er binnen 24 uur een FW ter beschikking komen voor de 7710, waarin tot heden met de beta nog geen CI problemen na voren waren gekomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In een Mediaguard CIM (met s/w 8) geen problemen met hikken, wel een beetje traag schakelen.

 

Met Aston 2.18 geen problemen, snel kanaal wisselen.

Met Powercam, geen problemen.

 

Qua snelheid wint de Aston 2.18 het nu.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo DennUs,

 

Als ik iets geprogrammeerd opneem, dan neem ik meestal op met tuner 2, terwijl ik dan naar iets anders kijk met tuner 1.

Maar tot de nieuwste firmware update, sprong ook tuner 1 dan over naar het kanaal dat tuner 2 ging opnemen, dus dan moest ik even terug zappen.

Nu heb ik er sinds de update geen last meer van.

Het zappen zelf gaat overigens ook merkbaar sneller.

Wat ik nu nog mis is de mogelijkheid om te editen, en ook kan ik een opname van BBC HD nog steeds niet met ondertiteling weergeven.

Bij alle andere zenders kan dat wel!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, eerder schreef je toch .....

Citaat:
Ook op mijn 7010 het trucje met de harde schijf uitgehaald, en alles werkt als een zonnetje!

 

Van deze zijde kan ik melden;

TF7700 niet gemodificeerd, alleen nieuwe firmware d'r in .... draait als een zonnetje met Aston 2.15/C+ kaart en wireless Diablo.

Nooit eerder uitval en/of problemen gehad, beeld is duidelijk helderder geworden. Ben zeer tevreden. (Oja, een Seagate 300Gig aan boord)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ongemodificeerde 7700 draait hier ook nog steeds als een zonnetje met de Aston 2.18. Ben nog geen gekke dingen tegengekomen.

 

Oude 80 gig Maxtor erin.

 

Als ik dit zo lees dan lijkt het erop of zou de firmware update afdoende zijn voor de 7700.

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Als ik iets geprogrammeerd opneem, dan neem ik meestal op met tuner 2, terwijl ik dan naar iets anders kijk met tuner 1.
Maar tot de nieuwste firmware update, sprong ook tuner 1 dan over naar het kanaal dat tuner 2 ging opnemen, dus dan moest ik even terug zappen. Bij alle andere zenders kan dat wel!


Ik zie dat je in ieder geval snapt wat de ontvanger doet. In het verleden had de TF4000 dit ook, en dat is later opgelost. Soms begrijpen mensen niet waarom de ontvanger dat doet, maar bij jou is dat niet het geval :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ik dit zo lees dan lijkt het erop of zou de firmware update afdoende zijn voor de 7700.

Inderdaad, ik denk exact hetzelfde, maar dan wel voor het CI protocol/afhandeling.

 

Zoals gisteren Murdock aangaf is er toch een officiele H/W verbetering van toepassing voor specifiek het CI-protocol, ofwel "bandbreedte en snelheid" zijn iets ruimer gedimensioneerd m.b.v. een nieuw (beter?) IC in/binnen het CI-protocol.

 

Dat toch de firmware beter functioneerd blijkt uit eigen ervaring/proef met een Dragon/Predator-cam welke eerst in m'n ongemodificeerde TF-7700 regelmatige freezes liet zien bij zowel SD alsmede HD-kanalen. Nu werkt ook m'n Predator weer als een zonnetje in de TF-7700. (Jawel nog steeds ongemodificeerd)

 

Nu maar uitkijken naar de editingfuncties laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Men is volgens een andere site aan het testen met een nieuwe firmware voor de Topfield 7710 HD PVR.

De eerste ervaringen zien er goed uit.

De verwachting is, dat deze nu snel online komt te staan.


Hallo
op de andere site kun je hem nu downloaden voor de 7710hdpvr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou op de officele site van Topfield is nog niets te vinden

dus ik zou maar even afwachten.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zijn vrienden hier van elkaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ik woord hier zo ziek van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...