Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Mijn 7710HDPVR heeft net via Rebox de hardware modificatie gekregen. Na deze mod getest, kanalen wisselen met de .16 firmware en hardware modificatie geeft regelmatig "geen of gecodeerde uitzending".

 

Meteen maar even getest met de voorlopige testversie die in eerdere posts wordt bedoelt. Het gaat om een "test-versie" volgens de site waar deze versie gedownload kan worden. Na plaatsen geeft het systeem FW v.19 19 maart 2008. Factory reset uitgevoerd overeenkomstig de nadrukkelijke instructie. Met de Aston 2.18 en CD kaart prima ontvangst op het CD kanalen pakket. Een paar keer van kanaal gewisseld naar o.a. Astra HD demo of ANIX en terug naar NED1: "geen of gecodeerde uitzending" mad

 

We zijn er dus nog (steeds) niet, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast walletje-w

Zou iemand mij die firmware opkunnen sturen? de site van topfield heeft geen enkele firware meer crazy

 

Alvast vriendelijk bedankt

Wouter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, de firmware is niet meer beschikbaar op de website van topfield!!!!

Wij hadden wél nog op tijd de firmware via usb zonder problemen op ons toestel geplaatst.

Wij zagen geen enkel verschil in menu en andere zaken. Daarna vroegen we de info -> ontvangerstatus op en verkregen volgende waarden:

* system ID 23331

* Loader v. L1.01

* Device v. 2.0.10

* Firmware v. TF-HSCB 7.00.20

* Laatste updat Mar 27 2008.

 

Volgens de website van topfield hadden het volgende waarden moeten zijn (voor de ongelovigen, we hebben nog een schermafdruk in ons bezit):

* system ID 23331

* Loader v. L1.02

* Device v. 2.0.9

* Firmware v. TF-HSCD 7.00.19

* Laatste updat Mar 27 2008.

 

Vanwaar verschillen? Waarom heeft Topfield de firmware van de site gehaald? En waarom wééral zonder enig woordje uitleg? Fouten kunnen gebeuren, maar verschaf dan in godsnaam eens duidelijkheid! Hoe moet het verder??

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Saterke
Inderdaad, de firmware is niet meer beschikbaar op de website van topfield!!!!
Wij hadden wél nog op tijd de firmware via usb zonder problemen op ons toestel geplaatst.
Wij zagen geen enkel verschil in menu en andere zaken. Daarna vroegen we de info -> ontvangerstatus op en verkregen volgende waarden:
* system ID 23331
* Loader v. L1.01
* Device v. 2.0.10
* Firmware v. TF-HSCB 7.00.20
* Laatste updat Mar 27 2008.

Volgens de website van topfield hadden het volgende waarden moeten zijn (voor de ongelovigen, we hebben nog een schermafdruk in ons bezit):
* system ID 23331
* Loader v. L1.02
* Device v. 2.0.9
* Firmware v. TF-HSCD 7.00.19
* Laatste updat Mar 27 2008.

Vanwaar verschillen? Waarom heeft Topfield de firmware van de site gehaald? En waarom wééral zonder enig woordje uitleg? Fouten kunnen gebeuren, maar verschaf dan in godsnaam eens duidelijkheid! Hoe moet het verder??


het ziet er naar uit dat alle FW bij TF niet beschikbaar zijn, misschien een server probleem bij TF.
ook dat komt goed
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, mijn TF7710

* system ID 23331

* Loader v. L1.02 en niet L1.01

* Device v. 2.0.10

* Firmware v. TF-HSCB 7.00.20

* Laatste update Mar 27 2008.

ik maak me ongerust over verschil TF-HSCB en TF-HSCD.

hoe moet ik mijn *.tfd file laden via de usb host?

groeten Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast walletje-w

Jongens hij is ota binnen te halen. het duurt wel lang maar het is volgens mij wel de juiste update. (ik heb niets aan de instellingen aangepast, ik zou zelfs niet weten hoe dat moet :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: jabsoft
Hallo, mijn TF7710
* system ID 23331
* Loader v. L1.02 en niet L1.01
* Device v. 2.0.10
* Firmware v. TF-HSCB 7.00.20
* Laatste update Mar 27 2008.
ik maak me ongerust over verschil TF-HSCB en TF-HSCD.
hoe moet ik mijn *.tfd file laden via de usb host?
groeten Jan


die hier staat is de goede voor de 7710

Op de USB stick zetten, en dan via het menu Firmware update USB srick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na de OTA update het volgende probleem ontdekt:

Na de ontvanger naar fabrieksinstellingen te hebben gerest, wil hij transpnder 53 van Eurobird 9 niet meer inlezen.

Als ik de Eurobird 9 inscan met netwerk zoeken, dan blijft hij op 12% hangen, en dat is transponder 53 (11785 mhz).

Het vreemde is, dat hij wel signaal en kwaliteit weergeeft.

Ik heb deze transponder handmatig verwijderd, en daarna weer handmatig ingevoegd.

Opnieuw scannen levert op, dat hij nu bij 95% blijft hangen (transponder staat nu immers achteraan in de lijst).

Op deze transponder zit o.a. CCTV 4 en nog een paar Italiaanse radiozenders, o.a. Nostalgia.

Kan iemand mij wijzer maken? Al vast bedankt

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat er vandaag af en toe hikken voorkomen op de engelse kanalen, dus bij BBC HD, maar ook bij de SD kanalen van de BBC, evenals bij de ITV kanalen.

Hebben er meer last hiervan?

Het gaat om zowel hikken in het beeld als het geluid!

Zouden ze bezig zijn met knoeien, of is er toch wat met de firmware?

Ik zit nu te kijken naar Film 4, ook hikken!

Op Canal Digitaal heb ik echter géén last!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...