Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor de 7710HDPVR device id 23331 is de .20 versie met datum 27 maart die er voor het weekend nog stond weer weg van de Topfield website. Er staat nu een .19 versie met datum 19 maart. crazy

 

Die .20 versie heb ik wel in het systeem zitten. Deze had zelfs "benelux" in de bestandsnaam op de Topfield site. Vraag me af wat we nu als de meest recente versie moeten beschouwen, ik ben lost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firmware TF7700HDPVR-23231-2008Mar27.tfd er in gezet. Terug naar Fab instellingen, kanalen opnieuw gescant.

Met de Aston 2.18 werken de CD kanalen. Een paar keer van kanaal gewisseld naar o.a. Astra HD demo en terug naar NED1 geeft weer: "geen of gecodeerde uitzending". Werkt nog steeds niet. mad

Mijn ontvanger (7700) is gemodificeerd. Heeft ook niets geholpen.

De radio kanalen werken nu wel.

Ik denk dat ze in Korea met heel andere dingen bezig zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik heb de hardwarempdivicatie gedaan, en de nieuwe firmware in

de 7710 gezet. de firmware van 27 maart 2008

 

Bij mij loopt het nu al 3 dagen probleemloos

Ik hoop, dat het zo blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigbot
Firmware TF7700HDPVR-23231-2008Mar27.tfd er in gezet. Ik denk dat ze in Korea met heel andere dingen bezig zijn.

Je moet van deze laatste FW upgrade nu ook niets schokkends verwachten want volgens de opgave is alleen een afspeelfout met de CONAX CAM verholpen en meer niet.
Dus deze update voegt niets toe.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

het schakelen van FTA en Gecodeerd van CDS gaat met een Aston 1.05 zonder problemen slot1, in slot2 zit de wireless diablo met irdeto euro1080.

deze combinatie werkte niet voor de HW en FW update. nu wel!!

het switchen tussen de modules onderling gebeurd nu zonder problemen na de updates.zapt ook sneller.

 

heb zelf het vermoeden dat het grote probleem in de aston 1.07 218 zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ging dat met dezelfde CI-combinatie ook al goed (en nog steeds) zonder HW upgrade. Eerlijk gezegd draai ik al twee maanden probleemloos met deze combi en heb me steeds verbaasd over de commotie en geheimzinnigheid van de HW-upgrade.

 

Deze laatste upgrade brengt inderdaad geen verbetering en/of enige extra (lees ontbrekende) features zoals editing en pip.

 

Ik heb een 7700 en uit nieuwsgierigheid vanmorgen even de Firmware van de 7710 in geblazen.(heeft wel minder bytes !) Geen verschil kunnen ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring met de combinatie van een diablo en een andere cam dan aston? bijvoorbeeld t-rex met diablo of powercam met diablo?

 

Ik lees dat bij sommige mensen beide slotjes werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigbot
Firmware TF7700HDPVR-23231-2008Mar27.tfd er in gezet. Terug naar Fab instellingen, kanalen opnieuw gescant.
Met de Aston 2.18 werken de CD kanalen. Een paar keer van kanaal gewisseld naar o.a. Astra HD demo en terug naar NED1 geeft weer: "geen of gecodeerde uitzending". Werkt nog steeds niet. mad
Mijn ontvanger (7700) is gemodificeerd. Heeft ook niets geholpen.
De radio kanalen werken nu wel.
Ik denk dat ze in Korea met heel andere dingen bezig zijn.


Het klinkt gek, maar zet de laatste firmware er nog eens overheen, doe een factiory reset (yes op beide vragen geven) en probeer het dan nog eens. Ik heb hem sinds ik dit gisteren deed niet meer in de fout kunnen krijgen wat betreft de grijze balk bij wisselen van CD naar FTA en terug. Kan altijd nog zijn dat het alsnog mis gaat maar is nu al 2e dag dat het goed blijft gaan. Daarvoor ging het binnen 1 minuut mis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Zoals ik aangaf, werkt bij mij de ontvanger goed.

Alleen het bovenste slot werkt.
De onderste slot werkt niet !!!


Bij mij boven T-rex met CD
Onderste met XCam en TVV

Onderste slot werkt wel, maar het duurt "een eeuwigheid" voordat deze slot wordt gebruikt.
Gebruik de Benelux 23331 van 28 maart firmware met de 7710

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderste slot werkt wel, maar het duurt "een eeuwigheid" voordat deze slot wordt gebruikt.

Gebruik de Benelux 23331 van 28 maart firmware met de 7710

 

Hallo

Het is toch vreemd dat je deze 23331 van 28 maart firmware

niet meer kunt downloaden van de topfield site maar alleen die van 19 maart

wat zou dat zijn?

Groeten chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast joost het haasje

Ik heb vandaag toch maar weer besloten om mijn oude topfield aan te sluiten. Ik heb nu de laatste firmware en hardware update op mijn 7700 hdpvr staan maar het probleem waar ik mee blijf zitten is dan hij een instabiel beeld geeft, de ene keer is dat heel duidelijk dat het beeld hikt en eigenlijk continu heb ik het idee dat het beeld licht trilt wat vreselijk irritant is. Nu ik mijn oude topfield weer aangesloten heb begrijp ik niet dat een model wat vele jaren geleden is geproduceerd is wel een stabiel en rustig beeld geeft. Ik vraag me af in hoeverre de komende updates deze problemen gaan oplossen en of ik geen andere stappen moet ondernemen. Weet iemand een ander model van een ander merk met dezelfde mogelijkheden die wel goed functioneerd en geen hele waslijst aan problemen geeft?

 

Topfield 4000-Topfield 7700HDPVR-Philips PFL9632D-astra1-2-3-hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...