Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Sorry maar ik heb dat kl... ding ook. Op dit moment denk ik er hard over na om mijn oude decoder terug te plaatsen want het regelmatig vastlopen / stilstanden van beeld enz weegt niet op tegen een HD uitzending. Ik wil nog 1 update afwachten en als dat niet helpt gaat hij minimaal terug naar de verkoper voor reparatie (geluid digitaal uit werkt niet meer) en wordt hij misschien verkocht.

 

Het is te gek voor woorden dat zo'n duur ding op de markt wordt gebracht met dit resultaat

 

Als je TV kijkt moet het ook goed zijn !

 

TF7700 met Samsung HD501LJ, mediaguard CD. Philips 7032 Philips PF9967

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Henri Aalten

Dis is toch voor de gekken, Topfield laat ons tot nu toe mooi in de kou staan

 

En maar roepen, deze week komt er een update, dat roepen zij nu al weer een maand.

 

Dit was mijn laatste ontvanger van Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: anp
Sorry maar ik heb dat kl... ding ook. Op dit moment denk ik er hard over na om mijn oude decoder terug te plaatsen want het regelmatig vastlopen / stilstanden van beeld enz weegt niet op tegen een HD uitzending. Ik wil nog 1 update afwachten en als dat niet helpt gaat hij minimaal terug naar de verkoper voor reparatie (geluid digitaal uit werkt niet meer) en wordt hij misschien verkocht.

Het is te gek voor woorden dat zo'n duur ding op de markt wordt gebracht met dit resultaat


Ik kan me je frustratie volledig voorstellen. Ik zie dat je de MediaGuard module hebt? Die had (heb) ik ook en daar had ik die problemen ook mee. Sinds ik die vervangen heb met de PowercamPro 2.0 - icm de update van 27 maart 2008 - heb ik niet een keer meer een probleem gehad en werkt hij vlekkeloos.

Voor wat het waard is: ik heb geen hardware update gedaan en ben dat dus ook niet van plan.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast OEPSY36

Hallo,

 

Ik ben nog maar 1 week in het bezit van de TF7710hdpvr

en in het begin had is last van zo beetje alles wat ik hier

tegen kwam. Ik heb nu een POWERcam en weg zijn de problemen.

Alleen het kijken naar een 3e zender heeft hij moeite mee. Neem ik ned.1 en sbs6. op kan ik geen derde zender krijgen.

Als ik van ned 1 naar de regio omroep schakel dan moet ik zelf de tuner verzetten?????????????????????????????????????????????

En nog gewoon een domme vraag, Ik heb nog geen extra abonnement

voor HD uitzendingen(9,99 euro pm Canaal digitaal)Maar is er een zender waar ik HD uitzendingen kan testen.

Als je ned 3 en de Olym.spelen in HD wilt bekijken dan moet je zeker wel die 9.99 euro gaanbetalen.Wie o wie kan deze vragen geantwoorden.

O,ja is het verstandig op de update's automatisch te doen of is het beter om dat automatisch op uit te zetten.

Ik ben nog niet goed thuis in deze wereld maar als jullie tips hebben dan hoor ik dat natuurlijk heel erg graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je hoeft geen aanvullend hd abonnement af te sluiten voor de HD uitzending EK en Olympische spelen. Vanaf 2 juni is Ned1HD vrij te ontvangen op astra 3, waar ook de overige wel betaalde hdzenders van canal+ zijn te vinden. Jammet is dat de hd uitzending in 720 ipv 1080 wordt verstuurd.

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

even een vrolijk berichtje,.. :D

zojuist op een ander forum gelezen en copy.

 

Een dezer dagen dient er overigens een nieuwe firmware te verschijnen op de Topfield website die momenteel alleen nog in beta-status is.

 

Op de beurs in Keulen (Anga) is besproken met Topfield dat deze versie de komende dagen na de beurs ter download en definitief komt.

 

De fixes die in deze release verwerkt zullen zijn :

 

- LAN functie

- DiSEqC optimalisatie (bug-fix)

- DVB ondertiteling

- Schakeling Astra 1 / Astra 2 fix voor CI sloten

 

De "grijze" balk verscheen namelijk wél bij schakelen tussen Astra 1 en Astra 2 ( HDTV en SD zenders ), deze is met de fix niet meer gemeld door de beta testers.

 

Het normale schakelen mag geen probleem zijn binnen de Astra 1 of bijvoorbeeld Astra 1 en 3 die we nog wel eens vernemen van klanten.

 

de beurs is afgelopen in keulen dus kom maar op TF

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@OEPSY36,

 

Even voor alle duidelijkheid: als je de HD zenders wilt ontvangen van Canal Digitaal en je hebt een vaste schotel voor de zenders die jij noemt, kun je die niet ontvangen.

 

Zoals Sorbos al schreef, deze zitten op de Astra3 (23,5 Oost) en jij ontvangt dan alleen de Astra1 (19,2 Oost).

Je hebt dus een extra LNB nodig, of een schotel die je met een motor kunt besturen.

 

Op de Astra1 zitten 2 vrij te ontvangen HD zenders om het uit te proberen.

 

Astra HD+ zit op 11.914H en Anixe HD op, ha ha, dezelfde zie ik nu. Anixe geeft echter lang niet altijd HD, maar bij die eerste heb je een goed idee.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Is er ook iets gezegd over het dan 'normaal' kunnen ontvangen van ITV HD?
Groet, Alfons
Ik denk niet dat je van Topfield moet verwachten dat zij met een oplossing daarvoor komen.
Het zou hoogstens extra service zijn als ze toch met iets daarvoor kwamen; de oorzaak ligt bij ITV die de stream op 'verkeerde' wijze uitstuurt.

Sowieso vind ik dat sommigen hier wel heel hard klagen over hun ontvanger hoor. Zeker als er mensen zijn die weigeren een hardware-update uit te voeren.
Vooralsnog heeft Topfield *nergens* aangegeven dat er een fw-update op komst is. Ik lees het hier alleen van mensen die menen te weten hoe het eraan toegaat bij Topfield, of menen een lijntje bij het ontwikkelteam te hebben. Ikzelf verwacht nog wel eens een fw-update, en ik hoop dat het deze maand is. De grijze balk heb ik omzeild, en voor de rest werkt alles goed op de ontvanger.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Is er ook iets gezegd over het dan 'normaal' kunnen ontvangen van ITV HD?
Groet, Alfons
Ik denk niet dat je van Topfield moet verwachten dat zij met een oplossing daarvoor komen.
Het zou hoogstens extra service zijn als ze toch met iets daarvoor kwamen; de oorzaak ligt bij ITV die de stream op 'verkeerde' wijze uitstuurt.

Sowieso vind ik dat sommigen hier wel heel hard klagen over hun ontvanger hoor. Zeker als er mensen zijn die weigeren een hardware-update uit te voeren.
Vooralsnog heeft Topfield *nergens* aangegeven dat er een fw-update op komst is. Ik lees het hier alleen van mensen die menen te weten hoe het eraan toegaat bij Topfield, of menen een lijntje bij het ontwikkelteam te hebben. Ikzelf verwacht nog wel eens een fw-update, en ik hoop dat het deze maand is. De grijze balk heb ik omzeild, en voor de rest werkt alles goed op de ontvanger.


Ja, dat klopt. Maar mogelijk is er een 'eenvoudige' softwarematige oplossing?

En mij hoor je al 2 maanden niet meer klagen hoor. Sinds de update van 27 maart en een PowercamPro 2.0 werkt het bij mij vlekkeloos. Die HW update had ik nog niet laten doen en zal ik dus bewust niet laten doen. Zolang alles goed werkt.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Hadrian
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Is er ook iets gezegd over het dan 'normaal' kunnen ontvangen van ITV HD?
Groet, Alfons
Ik denk niet dat je van Topfield moet verwachten dat zij met een oplossing daarvoor komen.
Het zou hoogstens extra service zijn als ze toch met iets daarvoor kwamen; de oorzaak ligt bij ITV die de stream op 'verkeerde' wijze uitstuurt.

Sowieso vind ik dat sommigen hier wel heel hard klagen over hun ontvanger hoor. Zeker als er mensen zijn die weigeren een hardware-update uit te voeren.
Vooralsnog heeft Topfield *nergens* aangegeven dat er een fw-update op komst is. Ik lees het hier alleen van mensen die menen te weten hoe het eraan toegaat bij Topfield, of menen een lijntje bij het ontwikkelteam te hebben. Ikzelf verwacht nog wel eens een fw-update, en ik hoop dat het deze maand is. De grijze balk heb ik omzeild, en voor de rest werkt alles goed op de ontvanger.


don't shoot the messenger :D

deze vermelding is door de dealer zelf geplaats, mag aannemen dat ze niet uit de nek lopen te happen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: satbird2002
even een vrolijk berichtje,.. :D
zojuist op een ander forum gelezen en copy.

Een dezer dagen dient er overigens een nieuwe firmware te verschijnen op de Topfield website die momenteel alleen nog in beta-status is.

Op de beurs in Keulen (Anga) is besproken met Topfield dat deze versie de komende dagen na de beurs ter download en definitief komt.

De fixes die in deze release verwerkt zullen zijn :

- LAN functie
- DiSEqC optimalisatie (bug-fix)
- DVB ondertiteling
- Schakeling Astra 1 / Astra 2 fix voor CI sloten

De "grijze" balk verscheen namelijk wél bij schakelen tussen Astra 1 en Astra 2 ( HDTV en SD zenders ), deze is met de fix niet meer gemeld door de beta testers.

Het normale schakelen mag geen probleem zijn binnen de Astra 1 of bijvoorbeeld Astra 1 en 3 die we nog wel eens vernemen van klanten.

de beurs is afgelopen in keulen dus kom maar op TF




Na die beurs, en wanneer is die beurs afgelopen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast OEPSY36

Hallo Alfons,

 

Reuze bedankt voor de tip, ik heb een duo LNB dus die 23.5

ontvang ik wel want ik heb nu ook de regionale zenders.

Dus als ik het goed begrijp, ach blond he, zijn de HD uitzendingen van het EK en de O.S in hd via de astra 3.

Ik heb Astra, 2 en 3.

Ik probeer zoveel mogelijk alle topics te lezen want nu snap ik er al iets meer van maar zoals ik al eerder zei blond. Hihihihihih. Ik hoor en zie het wel.

 

Gr OEPSY36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten

Na die beurs, en wanneer is die beurs afgelopen?


Citaat:

The upcoming ANGA Cable Show will take place from 27 - 29 May 2008 in Cologne, Germany.


Dus...morgen is het een week geleden dat hij is afgelopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...