Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ik zie dat je de MediaGuard module hebt? Die had (heb) ik ook en daar had ik die problemen ook mee. Sinds ik die vervangen heb met de PowercamPro 2.0 - icm de update van 27 maart 2008 - heb ik niet een keer meer een probleem gehad en werkt hij vlekkeloos.

Voor wat het waard is: ik heb geen hardware update gedaan en ben dat dus ook niet van plan.

Groet, Alfons


Hmmm, morgen ga ik naar de winkel en koop deze cam. Ben benieuwd.
Ik had het al een paar keer gelezen dat deze cam het wel goed doet maar had zo iets van dat alles moet werken maar al een tijdje heb ik het idee dat de software een probleem heeft met de synchronisatie van het decoderen dus kan inderdaad de cam dit verhelpen.

Wordt vervolgd........

Als je TV kijkt moet het ook goed zijn !

 

TF7700 met Samsung HD501LJ, mediaguard CD. Philips 7032 Philips PF9967

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast OEPSY36

Hallo,

 

Ik heb inderdaad Nl1 HD maar geen beeld??? Wel staat alles op 99%

maar geen beeld.Ik snap er niets van. Ik heb een settop paket.

Als ik ned1 en sbs6 opneem kan ik geen andere zenders ontvangen, wat doe ik fout. Heb een TF 7710 hd pvr 500 gb

Ook bij het over schakelen van ned 1 naar tv gelderland moet ik eerst naar LNB instellingen en dan van tuner veranderen. Ik baal wel want ik heb er weinig verstand van. Ik hoop door deze topic te lezen een beeld te krijgen van hoe en wat. Als iemand weet wat ik fout doe dan hoor ik dat graag natuurlijk. Ned1, 2 en3 heb ik allemaalop Astra staan , de rest op astra 2 of drie. Zit daar de fout ??? Moet ik alle zenders van dezelfde sat halen bv alle zenders van sat 3 of alles van sat 1 . wie o wie help me met dit probleem.

Kan ik de powercam via de sat updaten??? en hoe gaat dat, en ik heb de automatische update van de Tf op uit staan, is dat verstandig????

Een heleboel vragen maar ik loop me zooooooooooo te ergen.

Mijn dank is groot voor de oplossing en antwoorden op mijn misschien wel domme vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds van de week een 7700hdpvr. Nu valt mij op dat ik overdag perfect beeld heb op alle hd zenders. Zowel fta als betaalzenders. "s avonds na 18:00 uur begint het beeld te stotteren en krijg ik regelmatig de grijze balk op de betaalde hd kanalen. Fta nog steeds perfect. Is dit een algemeen bekend verschijnsel?

Ik heb een hoop over de problemen gelezen, maar kan iets dergelijks als dit nog niet terugvinden. Ik dacht dat de problemen er, of wel, of niet zijn. En niet tijd gerelateerd?

 

Ik heb trouwens geen idee of op mijn ontvanger de hardwaremodificatie af fabriek al is doorgevoerd? Ik neem aan van wel, aangezien ik hem dus pas van de week heb aangeschaft!

 

Aston seca 1.7 21800 / TF7700HDPVR 23231 loader L1.02 device versie V2.0.10 firmware TF HSCD 7.00.20 mar 27 2008.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast OEPSY36

Hallo Gertjan 177,

 

Ik heb (nu had) ook een dergelijk probleem.

Ik heb ook steeds dat als ik van ned 1 naar tv Gelderland ga

de tuner handmatig op 1 zetten.

verder heb ik al 1,5 week veel plezier van de pvr.

Ik heb de schotel iets verdraaid, nu is het beeld erg goed.het is wel mm werk hoor maar de zenders zijn stabiel. ik heb nl1 HD op 80 % onyvngst staan, en jij?

Welke zenders zijn er nu in het HD????????

ik heb er een aantal(10) die

ik nog niet kan bekijken omdat deze gecodeerd zijn. Kijk alleen free zenders, als jij er meer dan 3 hebt

dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt.

 

Gr OEPSY36

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verkoper van mijn toestel, die nota bene zelf de hardwaremodificatie mag uitvoeren, raadt deze NIET aan omdat hij zelfs niet zeker is dat deze modificatie vanuit Topfield Korea ondersteund wordt.

Wij wachten nu inderdaad vol spanning (al veel te lang) uit naar de nieuwe firmware. Als de volgende firmware het zap-probleem tussen al dan niet gecodeerde zenders niet oplost, dan hebben we toch het recht om het toestel onder garantie in te ruilen tegen geld? Zoniet vraag ik een gratis powercam omdat het blijkt dat dit het enige middel is om het probleem te verhelpen...

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie je.............en mij maar niet geloven hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

lang leven de nederlandse importeur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik heb dit al ééns eerder mee gemaakt met een ander merk!!!!!!!!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Zij gaan mij toch niet wijs maken, dat er zoveel mensen bedonderd

zijn met die hartwaremodificatie.

 

Bij mij nooit geen Topfield meer.

Hoelang zitten alle gebruikers nu al te Kl-----ten met deze ontvanger.

 

Scandalig gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het niet aan Topfield alleen ligt maar aan een combie van receiver en proveider en module

 

wat me echt stoord is dat Topfield voor 2 jaar terug wel reactie gaaf op dit soort meldingen en nu dus gewoon niet meer!!!!!!!!!!!!!!

 

ja wat betreft de hartwaremodificatie ik heb daar altijd mijn twijfel over gehad.als ik Topfield-Korea hier iets over vroeg krijg ik een ontwijkend antwoord.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vekoop en product ontwikkeling is gewoon enorm verandert de laatste jaren.

Producten worden te vroeg op de markt gezet.

Veel mensen kopen bij boxmovers.

 

Deze combinatie zorgt gewoon voor veel problemen.

Koop je de ontvanger bij een vekoper die de ontvanger wel test en hem voor u aansluit zodat je zelf eens kan testen (het gaat hier toch over een dure ontvanger)kom je dit echt niet tegen.

Je betaald natuurlijk wel wat meer.

 

Ik vind het ook jammer dat poducten te vroeg op de markt komen maar dit is nu éénmaal een realiteit en niet enkel bij topfield.

 

Mijn conclusie, wil je een pas releasde ontvanger aanschaffen, doe dit dan bij iemand die weet hoe het toestel presteerd. Zal je wat meer kosten maar je zal toch veel minder zorgen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik geef ze nog een week,

Dan verkoop ik dat kl-------te ding.

 

Ik heb het gehad, met Topfield

 

In het verleden, wisten zij de problemen op te lossen,

en nu laten zij de mensen maar kl--ten met deze dure ontvanger.

 

wij zijn nu met velen al vanaf december 2007 bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
heren laten het bij firmware nieuws houden, anders wordt het een beetje onoverzichtelijk. thx

Origineel bericht van: gertjan177
Ik heb sinds van de week een 7700hdpvr. Nu valt mij op dat ik overdag perfect ....

Origineel bericht van: OEPSY36
Hallo Gertjan 177,
Ik heb (nu had) ook een dergelijk probleem.
Ik heb ook steeds dat ....

Hallo gertjan177 en OEPSY36,
Ik sluit mij volledig bij de opmerking van satbird2002 aan.
Maak voor dit soort vragen een nieuwe thread aan want deze onderwerpen hebben totaal niets met FW nieuws te maken, totaal niet relevant en daardoor wordt dit onleesbaar.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...