Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik geef ze nog een week,
Dan verkoop ik dat kl-------te ding.

Ik heb het gehad, met Topfield

In het verleden, wisten zij de problemen op te lossen,
en nu laten zij de mensen maar kl--ten met deze dure ontvanger.

wij zijn nu met velen al vanaf december 2007 bezig.


Ik raad je aan om hem heeeel snel te verkopen. Volgens mij zit het je heel hoog. En om nou steeds maar weer te herhalen dat je hem zat bent worden we ook niet veel wijzer van.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jurgen.

Excuseer! Ik ben me van geen kwaad bewust! Iedereen meld hier al vanaf oktober een waslijst met problemen welke misschien veroorzaakt worden door de firmware. Het was mij niet duidelijk dat mijn probleem dus niets met de firmware te maken heeft en dat hier nu ineens een andere thread voor aangemaakt dient te worden?

 

Maar ok. Misschien krijg ik dan wel antwoord??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik geef ze nog een week,
Dan verkoop ik dat kl-------te ding.

Ik heb het gehad, met Topfield

In het verleden, wisten zij de problemen op te lossen,
en nu laten zij de mensen maar kl--ten met deze dure ontvanger.

wij zijn nu met velen al vanaf december 2007 bezig.


Ik raad je aan om hem heeeel snel te verkopen. Volgens mij zit het je heel hoog. En om nou steeds maar weer te herhalen dat je hem zat bent worden we ook niet veel wijzer van.


Ik wil me nergens mee bemoeien , maar na de firmware update van maart en een powercam PRO heb ik geen enkel probleem hier

Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: cardwizard
Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik geef ze nog een week,
Dan verkoop ik dat kl-------te ding.

Ik heb het gehad, met Topfield

In het verleden, wisten zij de problemen op te lossen,
en nu laten zij de mensen maar kl--ten met deze dure ontvanger.

wij zijn nu met velen al vanaf december 2007 bezig.


Ik raad je aan om hem heeeel snel te verkopen. Volgens mij zit het je heel hoog. En om nou steeds maar weer te herhalen dat je hem zat bent worden we ook niet veel wijzer van.


Ik wil me nergens mee bemoeien , maar na de firmware update van maart en een powercam PRO heb ik geen enkel probleem hier


kan zijn, maar de bedoeling is dat de 7710 de NL provider kan laten weergeven zonder problemen met een CDS goedgekeurde CI-module. waarom anders een NL model uitbrengen ?

hier gaat men de oorspronkelijke gedachte voorbij middels een andere module te gebruiken bijv een powercam die niet door CDS wordt ondersteunt . vandaar de HW CI aanpassing die de nodige problemen omtrent deze zou moeten verhelpen.

met mijn aston 1.07 heb ik ook bijna geen problemen, alleen zijn er nog heel wat verbeter punten die aandacht nodig hebben in de 7710.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

kan zijn, maar de bedoeling is dat de 7710 de NL provider kan laten weergeven zonder problemen met een CDS goedgekeurde CI-module. waarom anders een NL model uitbrengen ?

hier gaat men de oorspronkelijke gedachte voorbij middels een andere module te gebruiken bijv een powercam die niet door CDS wordt ondersteunt . vandaar de HW CI aanpassing die de nodige problemen omtrent deze zou moeten verhelpen.

met mijn aston 1.07 heb ik ook bijna geen problemen, alleen zijn er nog heel wat verbeter punten die aandacht nodig hebben in de 7710.


Je kan het ook anders bekijken en praktisch zijn: laat ze het lekker uitzoeken met hoe het wel of niet bedoeld is en zet er gewoon een cam in waarmee het wel werkt. Scheelt een hoop ergernis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smooth69

Haai, ondanks alle negatieve berichten hier, maar dankzij mijn goede ervaringen met de TF PVR-4000 toch een nieuwe TF 7710 HDPVR met dual Aston besteld, vandaag binnen en ik moet hier op dit forum toch echt een positief geluid laten horen.

 

Het werkt ! Ik heb tot NED-ITA een paar uur zitten klooien, klieren en testen maar ik kan geen probleem ontdekken. Hij start wat trager op dan de 4000 en de reactie snelheid van de afstandsbediening lijkt ook iets trager maar voor de rest een prima machine.

 

Mocht ik toch problemen ontdekken zal ik me weer melden.

 

Greetz,

SmootH

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde verhaal hier; heb sinds een paar dagen een 7700HDPVR met CD-mediaguard cam, software 27/3/2008, en voor zover ik zie geen problemen en een schitterend fullHD beeld van het voetbal en BBCHD. Hij laat ook leuke uitslagen zien... Toen ik hem vandaag aanzette vroeg hij of ik via LAN wilde updaten, ja geantwoord, toen ging hij aftellen, na minuut of 2 klaar. Ik zie echter niet dat er ergens iets geupdate is (alle info lijkt hetzelfde als voor dit gebeuren, maar misschien mis ik wat hoor). Het kost allemaal wat, alles bij elkaar toch 3000 euro kwijt (plasma, schotel etc, PVR, installeren), maar dan heb je ook wat!! Heb alleen vega etc. nog niet aan de praat, maar dat ligt misschien aan vista?

edit: zal je net zien, geen geluid op Anixe en AstraHD....

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een TF 7710 pvr maar die van mij schakeld niet automatische van de ene tuner naar de ander.

Heb alles gekopieerd. BV Als ik nu sbs 6 wil opnemen dan moet ik NL1 HD kunnen kijken, dus niet.

Ik doe wat fout , maar wat???????????????????

Wie kan het me zeggen of uitleggen.

Ligt dit aan de module, POWERCAM, of aan de persoon die er achter zit

 

Gr en alvast bedankt, OEPSY36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Met de Aston Seca 1.07 zijn er geen problemen, of het nou een 7700 of een 7710 is.

Deze zijn volkomen identiek, de enige reden is marketing.

De firmware van de 7700 ontbeert Diseqc 1.2 (in Duitsland zijn ze erg benauwd vanwege de rechten van STAB), heeft echter wel USALS, verstokte 1.2'ers kunnen de 7710 firmware heel simpel patchen naar 7700, heb ik ook gedaan.

Het beeld van de Tops is zeer goed, in SD zelfs stukken beter dan de dure Reelbox Avantgarde.

Voetbal in HD is spectaculair goed, via mijn Crystalio scaler- stukken minder als ik rechtstreeks op de Samsung 46" aansluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new
Origineel bericht van: Sigma
ik denk dat het niet aan Topfield alleen ligt maar aan een combie van receiver en proveider en module

wat me echt stoord is dat Topfield voor 2 jaar terug wel reactie gaaf op dit soort meldingen en nu dus gewoon niet meer!!!!!!!!!!!!!!

ja wat betreft de hartwaremodificatie ik heb daar altijd mijn twijfel over gehad.als ik Topfield-Korea hier iets over vroeg krijg ik een ontwijkend antwoord.


Mijn idee:
Ze weten in Korea niet wat ze moeten doen omdat ze tegen hardwarebeperkingen aanlopen.
Kristallen bol zegt dat ze in het najaar met de TF8800HDPVR komen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OEPSY36
Ik heb ook een TF 7710 pvr maar die van mij schakeld niet automatische van de ene tuner naar de ander.
Heb alles gekopieerd. BV Als ik nu sbs 6 wil opnemen dan moet ik NL1 HD kunnen kijken, dus niet.
Ik doe wat fout , maar wat???????????????????
Wie kan het me zeggen of uitleggen.
Ligt dit aan de module, POWERCAM, of aan de persoon die er achter zit

Gr en alvast bedankt, OEPSY36


Hoe zitten jouw lnb's aangesloten? Houd er rekening mee dat Ned1 hd op Astra 3 zit en SBS op Astra 1. Je moet dus al dual LNB's hebben met een dubbele diseqc switch onafhankelijk op beide tuners aangesloten anders gaat het niet werken

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 7700hdpvr werkt als een naaimachientje. Na het installeren van de laatste firmware update en een powercam.pro niks geen problemen meer. Niet op TVV of op welke zender dan ook. Maar als iemand het adres van Sinterklaas in Korea kent, dan heb ik een suggestie die ze straks in mijn schoentje mogen leggen. Waarom niet de mogelijkheid bieden om de EPG systemen te kiezen. Dat is voor mij eigenlijk het magerste beestje van de heel stal. Het zou toch moeten mogelijk zijn om de verschillende systemen topfield compatible te maken en op hun website beschikbaar te houden. Zo kan iedereen zijn eigen EPG volgens zijn provider kiezen en opladen. Maar ja, ik vermoed dat er weinig uniformiteit bestaat onder de EPG systemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Zijn er nog gebruikers, van de Topfield 7710 HD PVR die met de huidige firmware problemen hebben, als zij bijvoorbeeld een tijdje naar de Duitse zenders hebben gekeken, en dan weer terug gaan naar de gecodeerde Nederlandse zenders, dat zij dan nog altijd de melding krijgen van:

Geen of gecodeerde uitzending.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...