Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

OK, dan wat nieuws:

Ik heb net de nieuwe handleiding van de TF7700HDPVR doorgespit (die staat sinds vandaag op de website van Topfield).

Het hele hoofdstuk over LAN is compleet veranderd, met mooie screenshots van een webinterface (zie bijlage).

Er is dus degelijk wat op komst smile

post-24534-1318259809,4871_thumb.jpg

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo, Hadrian

 

Ik ben via de link naar die website gegaan maar bij mij reageert er niet wat ik aan wil klikken. Heb jij een idee hoe en wat te doen. misschien via jou te downloaden???

Alvast bedankt.

 

Gr OEPSY

TF 7710 pvr powercam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OEPSY36
Hallo, Hadrian

Ik ben via de link naar die website gegaan maar bij mij reageert er niet wat ik aan wil klikken. Heb jij een idee hoe en wat te doen. misschien via jou te downloaden???
Alvast bedankt.

Gr OEPSY
TF 7710 pvr powercam

Dit is de directe link naar de nieuwe handleiding van de TF7700HDPVR:
http://www.topfield.co.kr/include/download.asp?dn_dir=1&fname=TF7700HDPVR%2DEng%2D8626e%2Epdf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat er wat nieuws op komst is. Hopelijk werkt de nieuwe FW beter dan de download van de nieuwe handleiding. Ik heb de link al op 2 verschillende pc's geprobeerd en ik krijg telkens een acrobat fout aan ongeveer 700 kb download. Nog iemand met dit verschijnsel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jakwiba
Eindelijk wat nieuws. Ik hoop dat de max 4GB filesize limit slaat op upload en niet op downloads, want een uur HD-opname is al gauw 8GB en zou dus niet te downloaden zijn naar een PC


Slaat hij het niet op in delen van ongeveer 1 Gb dan?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is die link die het probleem levert. Dacht eerst dat het iets met mijn pc te maken had, maar ik krijg de fout op twee verschillende toestellen en telkens aan die 700 kb. Heb dit niet bij andere pdf bestanden die nog groter zijn. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de moeite Sigma, maar veel helpt het niet. Als ik op de link klik dan krijg ik dit als antwoord:

 

UBB-fout

Er is een probleem opgetreden bij het opzoeken van dit bericht in de database.

 

Klik aub op terug om terug te gaan naar de vorige pagina.

 

Net alsof er een Koreaanse duivel mee gemoeid is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

op een toppik hier onder staat mijn Email adres stuurmaar een mail dan stuur ik hem je wel

 

is wel vreemd dat het niet werkt ligt volgens mij aan sat4all denk ik zeker weten doe ik het niet.

maar ik hoop dat er een moderator hier antwoord op kan geven

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Petervl

Dit is de directe link naar de nieuwe handleiding van de TF7700HDPVR:
http://www.topfield.co.kr/include/download.asp?dn_dir=1&fname=TF7700HDPVR%2DEng%2D8626e%2Epdf

Ik begrijp het probleem met het downloaden van de nieuwe manual niet helemaal.
Gisteren stelde Petervl deze link al ter beschikking en deze functioneert uitstekend.
Waarom dan weer het wiel opnieuw uitvinden?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tot ik aan 660 kb kom en dan krijg ik een acrobat error. Ben blijk dat ik niet de enige ben zo te zien. Sigma. mijn e-mail adres is rufin@rufins.net. Liever zo dan alle 71 pagina's of meer te moeten uitvlooien tot ik het jouwe ergens terug vind. Alvast bedankt voor de moeite. Greetz Rufin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan je zien of je ontvanger een modificatie heeft gehad?

ik heb nl ook het probleem dat ik mijn reciever uit/aan moet zetten als ik van fta weer naar gescramble-de kanalen wil kijken.

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...