Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

ja dat is een goede vraag. open maken maar als hij is verzegeld dan vervalt je garantie .

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast satbird2002
Origineel bericht van: epa
hoe kan je zien of je ontvanger een modificatie heeft gehad?
ik heb nl ook het probleem dat ik mijn reciever uit/aan moet zetten als ik van fta weer naar gescramble-de kanalen wil kijken.

weet niet hoe je het kan zien, maar bij mij is in ieder geval na de modificatie is dit probleem nog steeds niet opgelost, dus is het wachten dat het met de nieuwe fw OPGELOST WORDT.

maw het kan zijn dat met de modificatie dit probleem niet mee opgelost is, maar bedoeld is voor verdere verbeteringen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Volgens de Nederlands importeur, komt er voorlopig geen Firmware update.

 

Zij zeggen dat alle problemen zijn opgelost!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ook bij mij zitten nog kleine problemen.

 

Toen ik de Importeur belde, over deze vraag

zijden zij mij

dat ik de enige was met problemen, en dat er voorlopig

geen Firmware update komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jurgen36

Hoe kan er beweert worden dat alle problemen opgelost zijn? Het lijkt er meer op dat de problemen maar voor lief genomen worden. Het is dat er nog geen goed alternatief is anders had ik mijn TF7710 allang weggedaan. Hij mag dan een mooi beeld geven maar daar houdt het ook mee op. Ik kan wel een paar minpunten noemen waardoor ik zeg dat de problemen helemaal niet opgelost zijn.

 

Ik ga het niet hebben over de werking van CI modules wat daar is al genoeg over gezegd. We zouden het kunnen hebben over het slechte reageren op het signaal van de afstands bediening. Of het langzame reageren van het apparaat op alles wat je doet, het lijkt wel een oude computer uit de jaren 80, te trage processor mischien? Het doorlopen van een favoriet lijst, is het niemand opgevallen dat hij zenders overslaat en je helemaal rond moet scrollen voor je al je zenders ziet? Dit geldt ook voor de favoriet lijsten zelf.

 

Ik kan nog wel even doorgaan als het moet. De conclusie is dat voor mij op dit moment deze topfield de slechtste is die ik ooit gehad hebt. Het liefst zou ik straks het topmodel van dreambox kopen als hij verschijnt. Het enigste wat mij tegenhoudt is het ontbreken van een hdmi aansluiting.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Problemen zijn blijkbaar exemplarisch, want bij mij is geen hardware update gedaan.

En toch werkt alles goed!

Alleen de mogelijkheid van editen zoals bij de Topfield 4000PVR mis ik nog, en hij geeft bij het afspelen van opgenomen BBC HD programma`s geen ondertiteling weer.

Verder alles ok!

En er zit dan ook nog een Samsung 1 Tb schijf in.

Het enige nadeel is dat de harde schijf altijd draait, ook bij uitgeschakelde timeshift.

Verder ben ik dus zeer tevreden tot nu toe.

 

Arnold

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

@Jurgen36

 

Je hebt het niet getroffen- bij mij is er sinds de laatste FW upgrade eigenlijk weinig meer loos, afgezien van soms noodzakelijke reboots vanwege "No rights" maar dat zal eerder aan de CAM en/of CD liggen...

De snelheid vind ik SINDS MEI in orde (daarvoor was het inderdaad huilen met de pet op), zowel zappen als reageren.

Allee SD <> HD schakelen duurt een paar seconden, dat doet mijn Reelbox sneller.

De afstandbediening gebruik ik niet, heb een Pronto.

Het beeld is inderdaad zeer goed, vooral in SD is het over hdmi 576 fantastisch- daar kan geen box die ik tot dusver zag tegenop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Topfield geeft aan, dat het met de Aston 1.07 goed moet werken, en dat is bij een aantal gebruikers niet zo, ook bij mij niet.

 

Met de Power Cam Pro werkt het bijna vlekkeloos.

 

Maar als Topfield aangeeft dat het met de Aston 1.07 module

moet werken, zullen zij met een firmware update moeten komen.

 

Tot op heden is het nog niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, het is eigenlijk heel gemakkelijk te toetsen:

7710HDPVR, hardware-upgrade en laatste software versie en Factory Reset.

Kijk eens een half uur naar bijv. BBC-HD (mooi beeld overigens) op de Astra-2 en schakel dan terug naar bijv. RTL-4 op Astra-1

 

"Geen of gecodeerde uitzending".

 

Ik heb een Aston Seca Dual 1.07 (software v2.18).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio_man_new


Je hebt het niet getroffen- bij mij is er sinds de laatste FW upgrade eigenlijk weinig meer loos, afgezien van soms noodzakelijke reboots vanwege "No rights" maar dat zal eerder aan de CAM en/of CD liggen...
De snelheid vind ik SINDS MEI in orde (daarvoor was het inderdaad huilen met de pet op), zowel zappen als reageren.
Allee SD <> HD schakelen duurt een paar seconden, dat doet mijn Reelbox sneller.
De afstandbediening gebruik ik niet, heb een Pronto.
Het beeld is inderdaad zeer goed, vooral in SD is het over hdmi 576 fantastisch- daar kan geen box die ik tot dusver zag tegenop.


Wat jij "weinig meer loos" noemt is voor anderen wel degelijk een probleem. Ik vindt het niet acceptabel dat ik een melding "geen of gecodeerde uitzending" krijg na wisselen van CD naar FTA en terug, en daarvoor de ontvanger moet rebooten. ook de conclusie dat het wel aan de CAM en/of CD zal liggen deel ik niet: als ik dezelfde Aston cam in een 5000 steek werkt alles perfect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de bekende melding "geen of gecodeerde uitzending" krijgt kun je de boel weer werkend krijgen door even te wisselen naar het franse Cartoon Network. Ook al krijg je daar geen beeld, hierna kun je weer kijken naar de CD kanalen...

 

ASTRA 1, 11778 MHz. Vert. SR 27500 FEC 3/4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het niet acceptabel dat ik een melding "geen of gecodeerde uitzending" krijg na wisselen van CD naar FTA en terug, en daarvoor de ontvanger moet rebooten.

 

Ik heb dat een dood enkele keer. Meestal trek ik dan de cam er even uit en doe hem er weer in. Dit helpt vrijwel altijd en gaat vlugger dan een reboot.

 

Het is het proberen waard, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfons, ik heb dat continue - elke keer als ik even weg zap van CD naar FTA, en weer terug wil. Ik weet dat even de smartcard eruit, of even de hele cam eruit ook helpt. Maar dat is geen oplossing voor een apparaat waar ik €600 voor betaald heb! Evenmin een reboot. Uiteindelijk slijt de kaart cq cam of camslot. Even zappen naar de Franse Cartoon Network is dan nog de beste optie, hoef je ook niet uit de stoel te komen. Maar uiteindelijk moet Topfield gewoon zorgen dat ze een goed werkend apparaat leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...