Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

ik denk toch dat het de bedoeling is dat deze tuner met meerdere cams overweg moet kunnen

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast radio_man_new

Goed nieuws?

 

Dit las ik op het Duitse forum...

 

"Hier nochmals die Antwort aus Korea:

"A new firmware version with a web server is going to be released in a couple of weeks at latest."

Stand 29.06.08

 

Zou het dan toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio_man_new
Goed nieuws?

Dit las ik op het Duitse forum...

"Hier nochmals die Antwort aus Korea:
"A new firmware version with a web server is going to be released in a couple of weeks at latest."
Stand 29.06.08

Zou het dan toch...


Eindelijk is een keer echt firmware NIEUWS! Als de webinterface al in de handleiding is opgenomen, kan dan ook niet anders dat er "snel" een nieuwe firmwareupdate moet komen.

Visiosat Bi-Satellite G4, Smart Wi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst zien dan geloven.

Enkele weken geleden verscheen hier ook een bericht dat er binnenkort nieuwe firmware zou worden aangeboden en dat is tot vandaag ook nog niet gerealiseerd.

Maar we houden hoop...

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de nieuwe handleiding staat idd het e.e.a. over de netwerk interface.

je zou via het web of over thuisnetwerk,opnames kunnen regelen en files bewerken/kopieren,gewoon met je browser.

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Vandaag nog geprobeerd meer te weten te komen over een firmware update, bij Rebox, maar zij geven aan een update kan nog wel even duren, er zal er wel weer een komen, maar wanneer?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik hoop, dat je gelijk hebt, ik heb met dezelfde persoon gesproken, en ik kreeg een heel ander verhaal te horen.

 

Wij wachten het af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast OEPSY36

Hallo Allemaal,

 

Ik heb veel klachten gehad maar heb sinds 2 dagen een nieuwe POWER CAM 2.0 in de ontvanger en ben van alle klachten af, de andere was volgens de winkel eigenaar niet goed. Wel 3 weken(!!!!) op deze nieuwe cam moeten wachten maar het resultaat is er dan ook na. Nou ja alle klachten, zoals de traagheid van het ding en dan maar even niets zeggen over de afstandsbediening die een reikwijdte heeft van volgens mij 10 cm( iemand nog een tip hierover?). Deze klachten zijn volgens mij geen Software klachten(voor zover ik weet).

Mocht er een update komen dan wacht ik eerst wel de reacties af van jullie(niet leuk, wel veilig)Zoals hij het nu doet ben ik ZEER tevreden.

TF 7710 pvr van 6 wkn oud,

POWER CAM 2.0 nieuw

De grootste klacht was het constant bevriezen van het beeld en het niet kunnen opnemen van 2 zenders

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat de update snel gaat komen, toen ik hem kocht wist ik van de EPG problemen, maar deze zouden snel verholpen zijn, dit is nu inmiddels 3 maanden terug, De EPG is erg storend, eigenlijk niet te gebruiken, en heb nu sinds 2 weken het probleem, dat zappen van astra3 naar astra1, enz een fout meldiing geeft, en de ontvanger gereset moeten worden, gebruik ook een aston 1.07 2.18, lees dat een powercam de oplossing zou zijn, maar heb eigenlijk geen zin om weer in een cam te investeren. dus wacht nog een maand, en anders maar met mijn leverancier om tafel. want dit zou niet mogen voor dat bedraag, heb hier ook konig staan van 50 euro nooit bovenstaande problemen.

VU+ Duo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg gister een mailtje van rebox,aangaande mijn vraag aan hun,of mijn ontvanger een hardware modificatie heeft gehad.

in hun mailtje stond ook dit in

Citaat:
Hopelijk hebben wij over twee weken een nieuwe versie software waarin een aantal problemen die nog bij een aantal ontvangers voorkomt, verholpen

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...