Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: OebeleUitMarum
Let wel: DEFAULT na installatie nieuwe Firmware is de nieuwe mediahighway EPG;
dit moet je dus UITzetten om weer de now/next EPG te krijgen....

groeten,

Oebele

Aha, dat was het dus.

VU+ Ultimo 4K

• Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Blijft de vraag waarom we hier maar moeten blijven gissen wat er wel en niet werkt en er geen degelijke handleiding is waar in staat waar wat voor dient. Dit naast het feit dat features die nu nieuw geintroduceerd worden slechts gedeeltelijk of niet werken, terwijl daarnaast ook nog eens bestaande problemen niet opgelost zijn. Beeld uitstekend en daarom ook nog aangesloten, verder maar een brak ding waar je niet echt van op aan kan als je wil gebruiken wat het allemaal zou moeten kunnen.

Geplaatst:

Heb op een ander forum gelezen dat er een leverancier is die adviseerd de nieuwe firmware niet te installeren deze schijnt n.l NIET geschikt te zijn voor de nederlandse TF 7710 wie weet hier meer over.

mvrgr Wim g

Geplaatst:

ben benieuwd op welk forum je dit gelezen hebt ?

Groeten

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

Geplaatst:

Het SATTELIETFORUM onderwerp HDTV satellietontvangers

mvrgr Wim g

ps mischien is het noemen van een anderforum op dit forum niet toe gestaan als dit zo is maar even verwijderen.

Geplaatst:

wat mediahighway EPG betreft,wanneer je in het installatie menu de transponder insteld waar je epg wilt dan blijk deze wel te werken althans de ontvanger loop niet meer vast, en hij toont wel de epg maar niet de volledige

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Geplaatst:

En waar stel je hem dan op in? Verander je dan de standaard transponder die er staat in een andere of zet je hem gewoon uit? Na het uitschakelen toont de ontvanger inderdaad EPG (now & next), maar (een volledige) EPG heb ik nog niet gezien als Mediahighway aan staat. Wat staat er nu dan bij jou in die instellingen?

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Geplaatst:
Origineel bericht van: vlaeken
...en hij toont wel de epg maar niet de volledige

En het is ook interessant om te weten over welke EPG je het dan hebt of is de EPG de CD EPG?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toho_NL
En waar stel je hem dan op in? Verander je dan de standaard transponder die er staat in een andere of zet je hem gewoon uit? Na het uitschakelen toont de ontvanger inderdaad EPG (now & next), maar (een volledige) EPG heb ik nog niet gezien als Mediahighway aan staat. Wat staat er nu dan bij jou in die instellingen?

Ik zeg t: gissen en gokwerk.
Geplaatst:

in de installatie stel ik de mediahighway epg op aan en stel dan de transponder in bij mij is dat tv vlaanderen op 12722

en dan kan ik wanneer ik afstem op een zender van tv vlaanderen wel de epg zien Let wel het is maar de gewone gelijk vroeger, maar indien ik geen transponder instel dan loop mijn topfield gewoon vast, hem van de stroom afhalen is dan de enige oplossing

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Geplaatst:
Origineel bericht van: vlaeken
in de installatie stel ik de mediahighway epg op aan en stel dan de transponder in bij mij is dat tv vlaanderen op 12722
en dan kan ik wanneer ik afstem op een zender van tv vlaanderen wel de epg zien Let wel het is maar de gewone gelijk vroeger, maar indien ik geen transponder instel dan loop mijn topfield gewoon vast, hem van de stroom afhalen is dan de enige oplossing

Wat je dan ziet is de cache van de gewone EPG die er nog in zat, na verloop van tijd is die leeg.
Geplaatst:

Hallo,

Veel Info gelezen over de 7710.

Heb wel interesse in de Topfield, maar heb toch twijfel gekregen na het lezen van veel Topics.

Wie kan mij in een paar zinnen de voor en nadelen op een rijtje zetten, en als het kan wat jullie vinden van de support van Topfield tot u toe, en verwachten jullie nog goede support van Topfield.(CD Fastscan en MediaHighway EPG?)

Groeten

W.Holtman

Geplaatst:

dit is niet te geloven.......

hoeveelheid replies zijn bepalend voor ?

please set my counter on -99999999999999999

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.