Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blijft de vraag waarom we hier maar moeten blijven gissen wat er wel en niet werkt en er geen degelijke handleiding is waar in staat waar wat voor dient. Dit naast het feit dat features die nu nieuw geintroduceerd worden slechts gedeeltelijk of niet werken, terwijl daarnaast ook nog eens bestaande problemen niet opgelost zijn. Beeld uitstekend en daarom ook nog aangesloten, verder maar een brak ding waar je niet echt van op aan kan als je wil gebruiken wat het allemaal zou moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mediahighway EPG betreft,wanneer je in het installatie menu de transponder insteld waar je epg wilt dan blijk deze wel te werken althans de ontvanger loop niet meer vast, en hij toont wel de epg maar niet de volledige

 

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar stel je hem dan op in? Verander je dan de standaard transponder die er staat in een andere of zet je hem gewoon uit? Na het uitschakelen toont de ontvanger inderdaad EPG (now & next), maar (een volledige) EPG heb ik nog niet gezien als Mediahighway aan staat. Wat staat er nu dan bij jou in die instellingen?

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toho_NL
En waar stel je hem dan op in? Verander je dan de standaard transponder die er staat in een andere of zet je hem gewoon uit? Na het uitschakelen toont de ontvanger inderdaad EPG (now & next), maar (een volledige) EPG heb ik nog niet gezien als Mediahighway aan staat. Wat staat er nu dan bij jou in die instellingen?

Ik zeg t: gissen en gokwerk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

in de installatie stel ik de mediahighway epg op aan en stel dan de transponder in bij mij is dat tv vlaanderen op 12722

en dan kan ik wanneer ik afstem op een zender van tv vlaanderen wel de epg zien Let wel het is maar de gewone gelijk vroeger, maar indien ik geen transponder instel dan loop mijn topfield gewoon vast, hem van de stroom afhalen is dan de enige oplossing

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vlaeken
in de installatie stel ik de mediahighway epg op aan en stel dan de transponder in bij mij is dat tv vlaanderen op 12722
en dan kan ik wanneer ik afstem op een zender van tv vlaanderen wel de epg zien Let wel het is maar de gewone gelijk vroeger, maar indien ik geen transponder instel dan loop mijn topfield gewoon vast, hem van de stroom afhalen is dan de enige oplossing

Wat je dan ziet is de cache van de gewone EPG die er nog in zat, na verloop van tijd is die leeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Veel Info gelezen over de 7710.

Heb wel interesse in de Topfield, maar heb toch twijfel gekregen na het lezen van veel Topics.

Wie kan mij in een paar zinnen de voor en nadelen op een rijtje zetten, en als het kan wat jullie vinden van de support van Topfield tot u toe, en verwachten jullie nog goede support van Topfield.(CD Fastscan en MediaHighway EPG?)

Groeten

W.Holtman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...