Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Ook ik heb problemen met media highway van CD. Als ik de instelling voor epg van CD instel en ik wil daarna de guide gebruiken, komt er een melding epg informatie ophalen, moment geduld aub. Maar verder dan dat kom ik niet. De ontvanger loopt niet vast. 1 keer schakelde de ontvanger zichzelf uit na ongeveer 2 min. en de andere keer had ik na ongeveer 2 minuten een leeg scherm bij guide. Wat kan ik hier nog aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: OebeleUitMarum
er zit wel een webinterface in maar ik krijg daarop een hoop javascript errors met IE6 op moment dat ik timer wil zetten....

DAN NOG EEN VRAAG: hoe komen alle foutmeldingen die hier nu genoemd worden met de nieuwe firmware weer terecht bij TopField ?
Is er iemand of een leverancier die dat coordineert ?
Alvast dank!


Hallo allemaal,

daar deze thread al zo lang is kan ik mij voorstellen dat er wel eens een vraag tussendoor slipt ;-)

ik heb op beide bovengenoemde vragen nog geen antwoord gezien, reakties ?
Alvast dank!

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel het java platform op je PC of laptop installeren.

download hiervoor J2se runtime.

Overigens werkt de web interface uitstekend.

Let wel goed op dat bij openzetten van je webinterface op het web IEDEREEN bij je harddisk kan en hij/zij dus eropzetten en afhalen kan naar hartelust.

Korea zou dit via een (user)wachtwoord kunnen beveiligen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jabsoft
dit is niet te geloven.......

hoeveelheid replies zijn bepalend voor ?
please set my counter on -99999999999999999


Waar gaat déze reply over?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw reaktie is kenmerkend voor mijn algemene opmerking over het nivo van de antwoorden . Er zijn geen domme vragen, wel antwoorden.

Het beantwoorden van vragen lijkt ondergeschikt aan het aantal berichten die men inzendt. Een BALLOTAGE door experts zou deze site sieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik vergat nog dit,

0 Nieuw hier

25 Lid

100 Volwaardig lid

300 Sat4all Fan

500 Sat4all Freak

1000 Sat4all Core Member

5000 Sat4all verslaafd

 

Verder wilde ik nog een papagaai of was het een beo ,die mij als new_bee (nieuw hier ?) onrespectvol naar een core member verweet.

Omdat een antwoord op een vraag als antwoord had :1080i

 

vr grtn jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan,

Ik weet niet wat je met het posten van deze onzin beoogd maar doe me een lol en ga ergens anders spelen en ga deze thread niet onnodig nog meer vervuilen.

Volgens mij staat er niemand te wachten op deze soort niets ter zake doende bijdragen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jabsoft, je slaat de spijkers op de kop: de sfeer is hier grimmig hé. Of je hoort bij het clubje, of niet, da's een (terecht/onterecht?) gevoel dat velen hier hebben. Je mag dus wél op een onbeleefde manier op je oren krijgen omdat je zogezegd een domme vraag stelde, maar op dat onbeleefd antwoord mag je NIET reageren.

Eerder zei ik ook al: één amateur kan meer vragen stellen dan zeven wijzen kunnen beantwoorden.

En het eigenaardige is dat wat een toevallige passant hier te melden heeft, meestal nog de correcte info bevat!

Nu, terug naar de firmware van TF: het is niet zozeer slechte firmware dat me bij Topfield stoort, maar wel de info die Topfield zélf verstrekt.

Iedereen moet gissen wat er fout loopt met de firmware, Topfield vermeldt niets over de fouten op hun website.

Iedereen moet zoeken naar een work-around (bv. zappen via het Franse Cartoon), Topfield hult zich in stilte.

Verwacht Topfield en enkelen van dit forum nu écht dat je een toestel koopt en daar uren moet aan spenderen om te weten wat je eruit kunt halen, uren moet forums aflopen om info ivm de bugs te krijgen...?

Jan mondaal (en dat is 90%) koopt gewoon een toestel om te gebruiken en NIET voor onderzoek van het toestel. En met dat laatste zijn/moeten we helaas ons wél bezig houden.

Door de slechte service van Topfield zijn we meer bezig met de firm/hardware dan het dagelijks gebruik van het toestel.

Ikzelf ben een volwaardig beroepstester van software voor een grote bank. Indien ikzelf firmware op de markt zou brengen waarbij nadien blijkt dat de MHW-EPG niet werkt, zou ik op staande voet ontslagen worden. Het is namelijk potverdorie mijn job om te zorgen dat alles goed getest is.

Hoe kan Topfield mij en velen anderen overtuigen dat hun firmware daadwerkelijk op voorhand getest is??

Je moet doodsimpel de EPG opvragen, en je merkt dat het toestel niet meer reageert. Eén minuut werk, een paar klikken.

Met alle respect, maar dit is dus NIET getest.

Doe zo voort Topfield, en je prijst jezelf uit de markt!

 

O ja, kan er iemand nu eens antwoorden waar de laatste officiële handleiding naartoe is. Meer nog, waarom heeft Topfield deze van hun website gehaald?

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Saterke
...
O ja, kan er iemand nu eens antwoorden waar de laatste officiële handleiding naartoe is. Meer nog, waarom heeft Topfield deze van hun website gehaald?

Saterke,
Kan helaas op geen van beide vragen een antwoord geven maar heb wel de Engelstalige Handleiding toegevoegd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Sjaak(k),

je antwoord is dus nu exact wat ik bedoel!!

Ik ben in West-Vlaanderen de ALLEREERSTE die de TF7710 gekocht heb, de leveringen in Vlaanderen waren vers van de pers!!!!!!!

En ja, ik heb ze gekocht bij een officiële dealer, die het toestel ophemelde tot en met. En ja, ik héb de forums gelezen en wist van het lipsyc-probleem, maar had vertrouwen dat de bugs in een tweetal maanden eruit zouden zijn.

Dus ik voldoe wel degelijk aan jouw verwachtingen hé, had je niet verwacht zekers...

Maar na maanden zit ik nog met het zapprobleem, werkt de EPG niet goed... Dus in deze draad van firmware wil ik wel degelijk mijn ongenoegen kunnen uiten.

Sjaak(k), eens eerlijk, als je 10 jaar geleden een video-recorder kocht, las je ook de forums op voorhand, schroefde je ook het deksel open om te kijken welke chip erin zit?

Neen he, en nog miljoenen mensen doen dat niet. Wij zitten in een categorie die wel de forums afschuimen enzo, maar wij zijn een minderheid, jongen, jawel. Het moét kunnen dat je een toestel koopt zonder al die balast.

Beeld je eens in dat je een elektrische tandenborstel koopt en ook eerst forums moet afschuimen enzo.

Blijkbaar hebben jullie deze methode verheven tot norm.

Mijn norm is en blijft: kwaliteit voordat je iets op de markt brengt, ook firmware.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Saterke
Kijk Sjaak(k),
Beeld je eens in dat je een elektrische tandenborstel koopt en ook eerst forums moet afschuimen enzo.
Blijkbaar hebben jullie deze methode verheven tot norm.

Saterke,
Je trekt e.e.a. nu toch wel uit zijn verband.
10 jaar geleden (videorecorder aankoop..) waren er immers nog onvoldoende mogelijkheden om op fora`s dergelijke info te verkrijgen dus dit argument snijd geen hout. Misschien de consumentenbond maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in.
Als er toen relevante fora`s zouden zijn geweest dan had ik er wel degelijk gebruik van gemaakt.

Om bij aankoop van een elektrische tandenborstel een forum te raadplegen lijkt mij ook een onzinnig argument want je kunt immers een tandenborstel niet vergelijken met een technisch hoogstandje zoals een HD SAT ontvanger. Dus ook dit argument raakt wal nog kant.

Verder heb je wel gelijk dat TF de aangeboden apparaten goed zou moeten testen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Een van de grote problemen is nu eenmaal het onder de knie krijgen van de grote verscheidenheid aan decodering en EPG`s van de verschillende aanbieders van SAT HD kanalen.
Geloof me, het is geen sinecure. Ik denk dat het enige middel om voldoende informatie te verkrijgen via de consument moet binnenkomen.
Ik ben gelukkig nog steeds een van de vele tevreden gebruikers en neem de kleine onvolkomenheden op de koop toe.
We hebben nu weliswaar weer een Minor update van de FW ontvangen en daar moet men zich immers ook niet al teveel van voorstellen.
Ik ben benieuwd naar de volgende Major update en ik heb dan toch wel het vertrouwen dat dan e.e.a. wordt verbeterd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...