Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Ik ben de afgelopen week terug bij mijn dealer geweest en ben ook zeker niet bevreesd dat ik nu vast zit aan een apparaat dat tot in lengte van tijden geen EPG en automatisch decoderen optie zal hebben. De vraag is zou de "Major update" dit gaan doen binnen, laten we zeggen, een half jaar? Of moet ik toch gaan denken aan een ander merk en waar zou ik dan aan moeten denken? Dreambox? Zou ik daag genoeg kennis voor hebben om dat allemaal te onder de knie te krijgen?

 

De opmerkingen die gemaakt zijn over de groep gebruikers die zich op een forum als deze informeren zijn duidelijk. Ik hang er een beetje tussenin. Lees het af en toe, maar voor een deel gaan een hoop vanzelfsprekendheden voor sommigen mij boven de pet. Begrip vragen voor die positie en wellicht "overbodige" vragen is wel een lastig.

 

Groet,

M.

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik moet SATERKE gelijk geven heb ook een TF 7710 bij een erkende handelaar gekocht en deze hemelde de ontvanger ook op en zij daar na mijn geklaag over de ontvanger dat het allemaal goed komt en wat betreft dit forum Saterke heeft gelijk als je niet bij het clubje hoort, is het voor jou erg jammer.

Je mag toch wel verwachten dat een niet techneut zonder allerlei forums door te spitten normaal met deze ontvanger om kan gaan zonder allerlei trucs,nu weer on topic.

Is er nu eens iemand die mij kan vertellen wat de winst is met de nieuwe firmware ik merk geen verschil.

 

mvrgr WIM g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik niet bij kan, is dat wanneer je een nieuwe firmware uibrengt met mediaHighway EPG, deze niet grondig test.

Jammer, wist van dit probleem, en mijn dealer gaf toen aan dat dit een probleem van enkele weken zou zijn.

Verder kan ik leven met andere onvolkomenheden, maar de EPG is bijzonder lastig dat dit niet goed werkt, kunnen dit soort klachten alleen rechtstreeks via de website van topfield gemeld worden.

VU+ Duo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wim g
...
Is er nu eens iemand die mij kan vertellen wat de winst is met de nieuwe firmware ik merk geen verschil.

mvrgr WIM g

Wim,
Ik denk dat de meeste in de fout gaan als men denkt dat de recent ontvangen FW (31 juli) een nieuwe FW is.
Nee, dit is geen nieuwe FW maar een Minor update. In deze FW zijn geen essentiele zaken gewijzigd of toegevoegd maar zijn er uitsluitend Bug fixes toegepast.
Essentiele wijzigingen en / of toevoegingen worden meestal pas bij Major updates toegepast maar dan veranderd ook het FW volgnummer naar een hoger hoofdnummer. Het wordt dan b.v. 7.01.00 of 8.0.00 i.p.v. de huidige 7.00.24.
Topfield heeft nergens geschreven dat er met de laatste FW essentiele zaken zouden zijn veranderd dus we kunnen hen daarop ook niet aanspreken.
Uiteraard ben ik het met iedereen eens dat het zo langzaam aan wel tijd wordt dat er weer radicale verbeteringen worden aangedargen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk eerlijke terzake doende reactie.

de zgn old_bees hebben nog nooit de verschillende versies op hexadecimal nivo bekeken. Zij zien verbeteringen cq. verschillen in vorige versies die gods onmogelijk zijn. Alleen kreten over minor en major upgrades. Over forums en/of fora ,geen fora's dus.

probeer eens de hdd voeding en de data kabel te lossen. Kijken nu naar het opstarten. gaarne uww reactie.

 

met vr. groet 47 jr hp/ibm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chris50
Dus de conclusie is dat we nu na negen maanden geen Major update
hebben gehad en dat topfield dus denkt dat het niet nodig is.

Chris50,
Ik denk dat dit een wat voorbarige conclusie is.
Topfield zal zich er zeker van bewust zijn dat er een essentiële (Major)upgrade moet komen maar tussen het zich van bewust zijn en het daadwerkelijke uitbrengen kunnen werelden van verschil liggen.

Origineel bericht van: wim g
Wat mij verbaast dat de nederlandse importeur van TF op zijn site niets zegt over nieuwe firmware ??? ik kan het daar niet vinden .
En dat lijkt me toch wel de juiste plaats om zoiets wereld kundig te maken.
mvrgr Wim g


Wim,
Zolang ik op dit forum zit heb ik nog nooit meegemaakt dat de Nederlandse importeur ook maar enige relevante mededelingen hierover heeft verstrekt.

De enige mogelijkheid om iets te weten te komen is op de Duitse Topfield site.
Daar schijnt Gerti van Topfield Europe de vinger aan de pols te houden.
Ik heb wel het gevoel dat daarvandaan regelmatig van Nederlandse bodem afkomstige informatie naar Topfield Korea gaat.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jurgen

 

Dan ga ik de nederlandse importeur en de leverancier maar weer eens lastig vallen met een mailtje ik heb een ontvanger gekocht om probleemloos naar te kijken niet om mij zelf te ergeren en met allerlei trucken en listen het ding aan de praat te houden

 

mvrgr.

Wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minachting dus .

lossen -- los maken

misschien zou je eens na moeten denken over het feit dat je 2 files binair, octaal , hexadecimaal kan vergelijken op de verschillen. gezien uw opmerkingen twijfel ik daar aan.

trouwens de epg van cd mediahighway wordt niet door cd ondersteund.

ondanks al dit geouwehoer

 

gruess gott

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

laten we met z'n allen professioneel, plezierig onze hobby beoefenen;

Ik vind het jammer dat de discussie nu over deze dingen gaat;

 

sommige mensen lezen niet eerst een gehele thread (van 93 pages inmiddels) om te zien of een antwoord al eerder is gegeven;

Ook leveranciers (de mijne uit friesland ook) zijn soms inderdaad erg gemakkelijk in het zeggen van "meerdaagse epg van canal digitaal zit er binnen een paar weken in"

 

Het doel van een forum is toch om elkaar van de juiste informatie te voorzien, niet iedereen is een expert.

 

Laten we toch met z'n allen ervoor zorgen dat de 77xx serie binnen afzienbare tijd een nog mooier produkt wordt!

Hier varen we toch allen wel bij!

 

Prettige dag nog,

 

Groeten Oebele

 

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

na het pauzeren van live tv krijg ik"geen of gecodeerde uitzending"

met de nieuwe firmware,ook bij bvn.

is hier een oplossing voor ,of moet ik terug naar de mrt fw

 

 

 

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jabsoft
u leest de gehele thread dus ook niet.
meng u dan ook niet in deze discussie, als u niet eens weet waar het om draait.

Dit soort reakties is nu net wat ik bedoel!!!

ik heb al verschillende berichten in deze thread geplaatst en ook al van "zoek" mogelijkheid gebruik gemaakt;

Wat ik maar wil zeggen is dat niet iedere pc gebruiker van dit soort tools weet, moeten we die dan maar direkt afblaffen ???

Ik hoop dat we elkaar iets kunnen leren en elkaar niet direkt replies sturen dat we niet meer durven te reageren, dan zoekt men op den duur z'n heil op een ander forum, is dat dan de bedoeling ????

Nogmaals groeten,

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...