Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Sinds een paar weken (na terugkomst van vakantie) hangt mijn TF7710 HDPVR zich regelmatig op tijdens het afspelen van een op de HD opgenomen film of wanneer er vertraagd gekeken wordt. Firmare versie upgrade naar de versie van 19-8-08 geeft geen verbetering.Tijdens "live" tv kijken loopt de ontvanger nooit vast.

Zodra de ontvanger de fout in gaat bevriest het beeld en reageert de ontvanger alleen nog maar op de uittoets van de afstandbediening.

 

 

Zou dit kunnen komen door een gefragmenteerde HD?

Kan er een andere oorzaak zijn?

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

peter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast JohannesHenricus

Dag Sjaak,

Ik ben een oude digibeet met een topfield tf7700hdpvr waarover ik erg tevreden ben. Ik weet alleen nog niet hoe de epg naar bv 7 dagen te zetten. Ik heb nog een canal digitaal abonnement wat binnenkort wordt vervangen door een `tv `vlaanderen abonnement.

Je lijkt me een expert. kun je me helpen?

 

JohannesHenricus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik weet alleen nog niet hoe de epg naar bv 7 dagen te zetten.

Dat kan helaas (nog) niet met de huidige firmware...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Citaat:
Ik weet alleen nog niet hoe de epg naar bv 7 dagen te zetten.

Dat kan helaas (nog) niet met de huidige firmware...


Is al 2 dagen op de duitse zenders, alleen CD heeft een andere epg soort, hierdoor is het (bijna) alleen met cd ontvangers mogelijk op de nederlandse zenders meerdere dagen epg te zien.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 77xx serie ondersteunt vooralsnog geen TAP's(Topfield Application Program) Dit zijn kleine programmatjes die door gebruikers gemaakt zijn die allerlei extra functionaliteit toevoegen. De 7 daagse EPG was er ook een van.

Andere optie is dat Canal digitaal hun epg van 2 naar 7 dagen verlengen. Maar daar hoor ik weinig over.

 

Op de Topfield site staat wel een artikel hoezeer de TAP's gewaardeerd worden. LINK

Misschien zet het topfield er toe deze functionaliteit ook in de 77xx te bouwen. Voor veel gebruikers incl. mijzelf is dit het grootste gemis van deze ontvanger.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JohannesHenricus

Bedankt voor jullie reacties! Mocht een van de forumleden ooit een goede suggestie hebben om(al was het maar 2 dagen epg te gebruiken) dan houd ik mij aanbevolen

JohannesHenricus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Bigbot
Er staat weer een nieuwe firmware voor de TF7700 HDPVR op de site
van Topfield (2008.10.09)!

Die had ik ook al gezien. Dat is voor de Duitse versie van de TF, maar veel NEderlanders zullen die versie (23231) via import wel thuis hebben staan.
Ik wacht nog even op de resultaten en/of op een versie voor de 23331 smile
Volgens de site is er alleen maar iets gewijzigd tov het gelijktijdig indrukken van numerieke en audio-knoppen..

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat deze nieuwe FW goed werkt maar wat is hiervan de toegevoegde waarde?

Wat is er gewijzigd?

Zolang hierover geen duidelijkheid is lijkt het mij niet verstandig om de FW zondermeer te plaatsen.

Ook op het Duitse forum kon gisteren nog niemand vertellen wat er eventueel is aangepast.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd,

 

Bij Topfield geven ze maar één verbetering aan. En dat is iets wat ik nooit gebruikt heb, dus laat dan maar.

 

De tekst: "When pressing the numeric and audio buttons simultanuously during playback, the screen was improperly displayed. This is fixed".

 

Volgens mij: "Als je de numerieke en audio knoppen tijdens terugspoelen gelijktijdig indrukt, zag het scherm er niet goed uit. Dit is gemaakt"

 

Correct me if I'm wrong. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...