Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Citaat:
Je kan ook zien in de datadirectory van topfield dat alle firmwares van een bepaalde datum verschillende groottes hebben. Zo identiek zijn die apparaten dus blijkbaar niet...

 

Nou, als je dat daarvan moet afleiden.... crazy

 

Versie 23231

 

27 maart 5,64 MB (5.917.878 bytes)

31 juli 5,67 MB (5.948.180 bytes)

9 oktober 5,60 MB (5.874.817 bytes)

 

Dan zou mijn 7700 ook niet identiek zijn op zichzelf....

 

BS dus.

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Jürgen
HOERA, HOERA en nog eens HOERA.....

Zoals uit mijn vorige reactie blijkt was ik bijzonder blij maar moet mijn blijdschap nu toch wel weer een tikkeltje temperen.
Om de volgende dag weer gebruik te kunnen maken van een nieuwe EPG moet je weer op de Guide knop drukken.
Na 1 a 2 minuten komt dan de nieuwe EPG weer in beeld.
Op zich niets mis mee behalve dat het misschien wat lang duurt.
Echter nadat de EPG binnen is functioneren de gecodeerde CD kanalen niet meer (bekende grijze balk) en moet de TF worden uit- en weer aangezet.
Niet echt handig.
Althans zo ervaar ik het.
Is dit bij anderen ook van toepassing?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft te maken met het Tuner 1/2 verhaal bij de Aston Cam.

Dat heb ik nu ook al als ik de EPG laat inlezen via Tuner 1 en ik kijk met Tuner 2. Het beste is om altijd overal Tuner 2 voor te gebruiken (bij mij tenminste). Zodoende krijg ik nooit meer die grijze balk.

 

Alleen heb ik Tuner 1 dus nergens meer voor....

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje

hoi jurgen

 

ik heb het net alsvolgt getest.

 

heb epg uit en aan gezet

vervolgens op guide gedrukt dan haald hij de epg op.

dan even wachten en gewoon beeld.

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: decodertje
hoi jurgen

ik heb het net alsvolgt getest.

heb epg uit en aan gezet
vervolgens op guide gedrukt dan haald hij de epg op.
dan even wachten en gewoon beeld.

grtz

Hier in dezelfde volgorde uitgevoerd maar dan geen beeld omdat de gecodeerde kanalen niet worden weergegeven.
Na uit- en weer aanzetten functioneert wel alles naar wens tot de volgende dag dat ik weer een nieuwe EPG moet binnenhalen.
Zoals ik zie gebruik jij de Powercam en zal dit wel het verschil zijn.

Kan iemand met een Aston 1.07 v2.18 even testen of hij hetzelfde probleem als hiervoor beschreven.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
zijn er ook positieve ervaringen met de aston 1.07 2.18 icm met de 7700/7710 hdpvr of deze nu betr schakelt tussen gecodeerd en ongecodeerd
Nee, ik overweeg dan ook sterk om een powercam te halen voor mijn 7710. Alleen is de Aston de enige die dual werkt. Toch jammer dat dat hele dual verhaal dus niet werkt, aangezien ik tuner 1 beperkt (feitelijk niet) kan gebruiken.
Kan je met de powercam wel beide tuners gebruiken? Alleen slechts een van de twee kan-ie dan decoderen toch?
Wat is eigenlijk het nut van de Aston Dual cam tov de powercam (als alles het zou doen zoals zou moeten)?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe firmware voor mijn TF7700HDPVR is geïnstalleerd en loopt lekker. Wat de mediahighway betreft heb ik alleen het effect dat het ding niet meer vastloopt, maar verder krijg ik er niet veel meer informatie uit dan vroeger. Nu kan het zijn dat mijn TF op de verkeerde frequentie staat. Is er iemand die weet wat de juiste fregquentie van de epg van TVVLAANDEREN is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Astra 1 19.2 12515 H 22000 5/6

Zenderlijst TV Vlaanderen in pdf formaat hieronder.

Zenderlijst TV Vlaanderen

 

 

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Dat heeft te maken met het Tuner 1/2 verhaal bij de Aston Cam.
Dat heb ik nu ook al als ik de EPG laat inlezen via Tuner 1 en ik kijk met Tuner 2. Het beste is om altijd overal Tuner 2 voor te gebruiken (bij mij tenminste). Zodoende krijg ik nooit meer die grijze balk.

Alleen heb ik Tuner 1 dus nergens meer voor....

Hadrian,
Ik heb geprobeerd om te begrijpen wat je hiermee wilt zeggen maar het is mij toch niet helemaal duidelijk wat je bedoeld.
Ik ken dit probleem inderdaad ook van het weergeven van een opname (zwart beeld) en dat heb ik goed onder de knie.

Ik sta op een gecodeerde zender op Tuner1 (b.v. RTL4), laat de EPG via Tuner1 binnenkomen maar zodra de EPG na 1 á 2 minuten binnen is krijg ik geen beeld meer op RTL4 en andere gecodeerde zenders op Tuner1.
De ongecodeerde zenders zoals b.v. BVN kan ik nog wel ontvangen.
Hierna uit- en weer aanzetten en ik ontvang weer alle gecodeerde zenders.
Ik denk nu toch wel dat het hierbij om een Aston CAM probleem gaat alhoewel ik niet zo snel kan bedenken wat de oorzaak daarvan kan zijn.
Ik ben nu nog wel nieuwsgierig of anderen hetzelfde probleem ondervinden i.c.m. de Aston CAM.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij beschrijft, doe ik dus exact zo. Alleen gebruik ik steeds tuner2 ipv tuner 1. Op die manier lijkt het wel goed te werken.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ondanks het feit dat ik niet begrijp waarom Tuner2 wel zou functioneren, zie er namelijk geen enkele reden toe, ga ik het morgen toch wel uitproberen.

Overigens zie ik dat jij een 7710 (23331|7.00.24) gebruikt.

Hier zit dus ook wel verschil in.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp werkt op de Duitse versie (23231?) de EPG nu voor twee dagen, terwijl de EPG op de speciale dure Nederlandse versie nog helemaal niet werkt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...