Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Jürgen
OK, ondanks het feit dat ik niet begrijp waarom Tuner2 wel zou functioneren, zie er namelijk geen enkele reden toe, ga ik het morgen toch wel uitproberen.

Vandaag e.e.a. getest met Tuner2 maar zonder een beter resultat.
EPG komt binnen maar moet ook op Tuner2 eerst weer opnieuw opstarten om de gecodeerde kanalen weer te kunnen bekijken.
Het zal wel weer aan de Aston 1.07 CAM liggen.
Er zal vast nog wel aan gesleuteld moeten worden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: alfred de witt
hier geen enkel probleem met de laatst fw voor de tf7700 ( duits) en epg werkt ook, alleen effe wachten bij het oproepen. Grappig dat de 7710 modellen achterblijven.


misschien duurt het bij de 7710 langer omdat er meer functionaliteit aan toegevoegd wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Melle


Nou, als je dat daarvan moet afleiden.... crazy

Versie 23231

27 maart 5,64 MB (5.917.878 bytes)
31 juli 5,67 MB (5.948.180 bytes)
9 oktober 5,60 MB (5.874.817 bytes)

Dan zou mijn 7700 ook niet identiek zijn op zichzelf....

BS dus.



Is het niet zo dat bij elk firmware release aanpassingen of nieuwe feautres worden toegevoed/verbeterd ? en aan de hand van dat de grootte van de firmware word ?. Misschien bij release A is er meer gedaan bij release b en zo dus groote van release a groter is dan bij B

Dus jouw theorie zou ook niet kloppen toch ? of begrijp ik het helemaal verkeerd ?

<-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig in de zin van, wat is nu het verschil tussen de 7700 en 7710 modellen, hier is al zoveel overgeschreven.

terug on topic, ik heb de powercam icm een xcam en dat werkt gewoon goed en epg is een welkome aanvulling. Vanaf volgende maand na mijn verhuizing ga ik met LAN aan de slag.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Roobert
.... nieuwe firmware van 22/10 is voor de 7700HSCI.

Roobert,
Dit is de verkeerde topic omdat hier de nieuwe FW voor de TF77xxHDPVR wordt behandeld.
Voor de FW 7700HSCI is een ander topic van toepassing.

Verder moet je letten op de codering die erbij staat.
Heeft jouw ontvanger ook de FW gecodeerd met 23422?
Zo niet dan is deze FW ook niet voor jouw ontvanger bestemd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast TrueSatter

Enkele dagen geen uitgebreide EPG gehad, toppie herstarte steeds vanzelf. Ook na een fabrieksreset. Na formatteren mad van de harddisk was het weer goed.

Iedere dag opnieuw duurt het de ophalen erg lang wat niet afgebroken kan worden. Verder is het vrij vervelend dat je vaak pas als je voor het eerst na het ophalen van de EPG op een zender staat er in het geheel geen EPG data zichtbaar wordt. Pas nadat je er voor de tweede keer op staat is de EPG info zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier functioneert het ophalen van de EPG niet meer sinds dat de wintertijd is ingegaan.

Ik weet niet of dit toeval is maar sinds zondag 26 oktober start de TF meteen binnen 5 sec. opnieuw op nadat de Guide-toets is ingedrukt.

Het gaat me wat te ver om de HDD opnieuw te formatteren want dan ben ik al mijn opgenomen films kwijt.

Het lijkt me dat hiervoor toch wel een andere oplossing zou moeten zijn.

Voorlopig heb ik maar weer een TV gids gekocht in afwachting van een beter resultaat.

 

Dat het ophalen van de EPG lang duurt is vrij normaal want het is nogal veel data die wordt binnengehaald.

Dit is ook het geval bij b.v. de TF5510PVR maar daar valt het niet op omdat die data met een TAP wordt binnengehaald op het moment dat we nog op een oor liggen te ronken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

TF7710HDPVR is identiek aan de TF7700HDPVR dus er is geen reden om eindeloos te wachten op een 7710 firmware.

Eenvoudig 7700 fw patchen met Vegapack, gratis en legaal.

't Gaat alleen om de header die veranderd moet worden.

Simple comme bonjour!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...