Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: OebeleUitMarum

Sjaak,

zeg je nu dat de nieuwe TF7710 firmware een CD firmware is?

Groeten

Dat zeg ik ja, kun je ook wel snappen dat de EPG nu goed is(voor wat dat waard is)) en je hebt er CD/TVV fastscan ij wink
En de 7710HD is nu echt de nederlandse CD uitvoering whistle


Tja, maar zelfs dan moet het natuurlijk mogelijk zijn om ook kanaalnummers te zien zonder dat ze via de fastscan worden gevuld; ik heb de fastscan nog niet geprobeerd, vraag me dan inderdaad af of deze fastscan het res3 veld ook vult wat ik nu met het handje in TopSet doe....

groeten, Oebele

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zijn er naast de hiervoor genoemde EPG verbetering nog andere significante wijzigingen opgemerkt die het de moeite waard maken om deze FW te gebruiken?

Want om nu alleen voor de EPG mijn TF7700 om te katten gaat mij net iets te ver.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk om de zenders in één keer te wissen zonder dat de TF7700 met een nul modem kabel verbonden is aan de PC? Via de LAN lukt het in ieder geval niet. Is één voor één via Organiseer Svc/Fav dan de enige oplossing?

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik denk dat je het niet zo snapt, met CD fw is de zenderlijst indeling volgens het CD protocol. Ga je dus een zenderlijst toevoegen zonder het CD systeem dus bv een lijst van een 7700hd dan komen die zenders op nul te staan omdat die niet volgens het CD systeem opgeslagen zijn. Nadat je CD fw geladen hebt moet je ook alles wissen ook je zenderlijst en pas daarna een fastscan doen en daarna evt. Astra28 of Hotbird op de normale manier scannen. Ze hebben niet voor niets speciale 7710HD fw gemaakt om de niet nederlandse 7700hd uit te sluiten :D


Sjaak,

daarvoor zitten we toch ook hier op het forum ? Niet iedereen snapt alles altijd direkt; ik wil het wel graag snappen!

Ik zal je voorstel eens proberen en kijken of we dan overal weer een kanaalnummer voor krijgen!
Overigens, waar haal jij deze informatie vandaan ?

Groeten, Oebele

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OebeleUitMarum

Tja, maar zelfs dan moet het natuurlijk mogelijk zijn om ook kanaalnummers te zien zonder dat ze via de fastscan worden gevuld; ik heb de fastscan nog niet geprobeerd, vraag me dan inderdaad af of deze fastscan het res3 veld ook vult wat ik nu met het handje in TopSet doe....

Reken er maar op. Zo ben ik erachter gekomen wink

Origineel bericht van: Marcel62
Is het mogelijk om de zenders in één keer te wissen zonder dat de TF7700 met een nul modem kabel verbonden is aan de PC? Via de LAN lukt het in ieder geval niet. Is één voor één via Organiseer Svc/Fav dan de enige oplossing?

Met factory reset / fabrieksinstellingen worden je kanalen ook gewist.

Overigens had ik dus beter de 7700 kunnen kopen ipv de 7710. De firmwares zijn om te patchen, en ik draai nu toch de firmware van de 23231. Hopelijk komt er straks definitief een goede voor de 23331. Ik ben toch net wat te lui om een stuk of 60 kanalen met de hand op de juiste volgorde te zetten...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe firmware werkt gewoon goed voor zover de verbeteringen die er zijn

 

ja je moet wel een nieuwe scan doen na dat je hem terug gezet hebt naar fabrieks in stelling.

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

DVB meldde dat er wel een fabrieksreset gedaan moet worden na upgraden- ik zie niet in waarom: uit en aanzetten moet toch voldoende zijn, of denk ik nou te simpel?

Zal het van 't weekend nogeens proberen na eerst de zaplijsten op te slaan via Topset via mijn 20m RS232 kabel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new
Origineel bericht van: Henri Aalten
Dat kan in een keer, met een fabrieksreset.
En alle zenders zijn verdwenen.


Henri/Sigma, is de build bij jullie nog steeds 7.00.26 ?
Dat was namelijk de fw versie van 3 oktober.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gifre
De Fastscan CD optie en EPG, is dit tevens ook voor TVV ?
En zo ja, kan je dan nog de zenders in je eigen volgorde plaatsen?
Je kan bij fastscan kiezen of je CD of TVV wil doen.
Volgorde veranderen kan, maar is omslachtig (zie even een paar pagina's terug in de discussie, reactie van mij met plaatje).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

als men usals gebruikt en inscant met fastscan, staat BBCHD en andere bbc zenders niet gedifineerd op astra2 ??

men moet handmatig sat en transponder invoeren.

 

tussen aston 1.07 en een irdeto module voor euro1080 blijft het een conflict opleveren met schakelen regelmatig.

 

het schakelen tussen zenders lijkt iets langzamer te gaan,heb er maximaal 500 zenders erin staan.

 

epg voor 2 dagen lijkt ok.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...