Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Bedankt Hadrian,

Jij hebt er gelukkig meer verstand van dan ik. Maar wat bedoel je met "via FTP de EPG-bestanden verwijderen"?
Ach, ik heb het ook ooit eens moeten uitzoeken wink
Als je LAN hebt geactiveerd op je ontvanger, kan je via FTP (filezilla bijv.) bestanden van en naar de HD verplaatsen. Handiger dan via de web front-end. Als je er dan in kijkt, zie je een aantal folders, maar ook twee bestanden (CanalEPGEvt.dat en CanalEPGHeader.dat). Die twee bestanden kan je verwijderen. Daarna zet je de Mediahighway EPG aan -eventueel nog even je ontvanger uit en aanzetten, ik weet niet precies wat-ie nou allemaal in zijn geheugen houdt.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is vreemd dat de upgrade van de laatste FW niet via LAN functioneert, de nieuwe FW wordt door de TF schijnbaar wel gesignaleerd want het (downloaden) aftellen Dn99, Dn98... gaat wel goed maar na beëindiging van de download krijg ik een Error E-26.

Dan maar vanaf de Korea site downloaden en via USB installeren.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian

Ik gebruik deze firmware al een klein weekje, en de mediahighway EPG werkt echt wel. Je moet alleen wel via FTP de EPG-bestanden verwijderen en dan pas de mhw-EPG aanzetten (volgens de dealerinstructies zou je de HD moeten formatteren).

Ik kan dit nu inderdaad ook bevestigen want na het verwijderen van de 2 EPG files, de EPG binnengehaald en de TF even uit- en weer aangezet, zie ik voor zo ver ik het nu kan beoordelen een complete EPG.
In Duitsland heeft men met deze versie FW en de EPG overigens nog steeds problemen.
Hadrian, het is in elk geval een goede tip, bedankt hiervoor.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de EPG-bestanden blijven staan na een reset, ben ik achter gekomen.

Overigens was mijn EPG vandaag een zooitje. Even de bestanden verwijderd en opnieuw inlezen en het was weer OK. Ik hoop alleen dat dit niet elke week moet gebeuren...

De firmware voor de 23331 is overigens nog steeds niet beschikbaar op de site van Topfield...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Hadrian
Nee, de EPG-bestanden blijven staan na een reset, ben ik achter gekomen.
Overigens was mijn EPG vandaag een zooitje. Even de bestanden verwijderd en opnieuw inlezen en het was weer OK. Ik hoop alleen dat dit niet elke week moet gebeuren...
De firmware voor de 23331 is overigens nog steeds niet beschikbaar op de site van Topfield...


ben benieuwd wat er aan de 23331 anders zou kunnen zijn ?
Als men geen HD ingebouwd heeft waar slaat de TF de EPG de dat files op ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geëindigd met het laden van firmware tot het moment dat de kanalen a.h.w. op "0" werden gezet.

Geen zin gehad om dan via de res3 optie de kanelen opnieuw vast te zetten.

 

Mijn vraag is dan (voor mij de 23331 versie): doet deze firmware ook hetzelfde het de kanaalindeling?

Wordt mijn lijst met rust gelaten?

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grap is dat de 33 firmware voor de 23331 nog steeds niet op de site staat (ik heb hem wel).

Ik gebruik nu de 23131 firmware, aangezien die de kanalenvolgorde wel met rust laat.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beobuddy
Ik ben geëindigd met het laden van firmware tot het moment dat de kanalen a.h.w. op "0" werden gezet.
Geen zin gehad om dan via de res3 optie de kanelen opnieuw vast te zetten.

Mijn vraag is dan (voor mij de 23331 versie): doet deze firmware ook hetzelfde het de kanaalindeling?
Wordt mijn lijst met rust gelaten?


Heb de 23331 firmware er net ingezet, met de kanaalindeling gebeurd niets, er vinden totaal geen veranderingen plaats. smile

VU+ Duo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat het effect is van de 23331 met nieuwe software, maar mijn versie 23231 (dacht ik) heeft toch een paar markante kleinigheden extra in huis. De nieuwe klankinstelling, als die op lineair staat heb ik een veel betere klankkleur (helderder) en beter stereobeeld. Als, zoals hierboven beschreven, de mediahighway wordt ingesteld, - via ftp oude bestanden verwijderen en daarna inschakelen - dan werkt de mediahighway perfect tot 2 dagen (waarom geen 7????). Ik vind het spijtig dat ze het toestel niet meteen op de markt hebben gezet zoals het nu werkt. Er zouden heel wat liters digitale inkt minder weggevloeid zijn. Nu nog de TAP's erbij, een 7 dagen EPG en ik wil nooit met niets meer ruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

RUF je schrijft,

 

mediahighway wordt ingesteld, - via ftp oude bestanden verwijderen en daarna inschakelen - dan werkt de mediahighway perfect tot 2 dagen

 

Hoe, en of waar verwijder ik die oude bestanden.

Eerder gelezen, dat er ergens 2 oude bestanden staan die je moet verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...