Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de tip. Het werkt perfect. Zie nu al niet meer waarom ik een FW update zou doen om te gaan stoeien met een EPG die blijkbaar toch niet naar behoren werkt. Op het ogenblik ben ik zeer tevreden en met FW updates in computers heb ik heel slechte ervaringen. Zelfs files naar PC overbrengen en omzetten naar DVD lukt zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vandaag maar de ugrade gedaan na de reacties hier dat de MH EPG goed zou werken op de 7710 HD PVR

heb nu V34

maar helaas het is nog slechter dan voorheen!

 

dit wordt volgens mij helemaal niks met die EPG

 

heb vorige week voor de camping een showbox 300 gekocht van 69 euro die EPG werkt 10 keer beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site van Topfield is de laatste update voor de TF7700HDPVR (23231) versie 7.00.34 van 7 april 2009. Deze heb ik al een paar weken.

 

Als ik nu via het menu kijk of er OTA een nieuwe versie is geeft hij idd aan dat die er is.

 

Voordat ik die dan maar installeer heb ik de vraag of iemand een idee heeft wat dat voor versie zou kunnen zijn?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfons,

Voordat ik de download versie .34 had geïnstalleerd heb ik eerst via LAN-update de upgrade proberen uit te voeren.

Ook daar werd een 'valide' upgrade file gevonden en gedownload (Dn01...Dn99).

Toen echter de installatie van de upgrade moest beginne (Ap01 ...) kreeg ik een foutmelding.

Dit was uiteindelijk de aanleiding dat ik maar weer zoals vanouds vanaf de Korea site download en via de USB stick upgrade.

Ik vermoed dat dit ook bij OTA het geval zou zijn.

Maar wat let je om het te proberen, veel kan er niet fout gaan.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is er niets mis mee om de upgrade via RS232 uit te voeren maar met een USB stick moet het ook werken.

Nu is hier ook al herhaaldelijk over geschreven maar toch nog even een paar tips.

De stick moet in elk geval in FAT32 zijn geformatteerd.

Niet elk type stick wordt ook door de TF herkend, dus ook eerst nog een andere stick proberen.

De FW .tfd file moet bij voorkeur in de root van de USB stick staan.

Als je een MP3 file in de root van de USB stick plaatst, ziet de TF deze file dan wel?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord.

Er is zeker niets mis om het te doen met de RS232 maar dan moet ik de tuner los koppelen en hem naar de kelder brengen waar mijn computer met RS232 aansluiting staat. Met een stick is het voor mij stukken eenvoudiger. De stick is FAT32 geformatteerd. Met een MP3 file dat moet ik nog proberen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paul555
Ik kan geen upgrade via USB stick uitvoeren. Mijn Topfield TF77000HD meld gewoon dat hij geen stick ziet. Ik doe dan de upgrade maar via RS232 dat werk wel. Weet iemand hoe dat komt ?


Er moet ook een harde schijf ingebouwd zijn om met usb te kunnen werken op de TF.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Alfons,
Voordat ik de download versie .34 had geïnstalleerd heb ik eerst via LAN-update de upgrade proberen uit te voeren.
Ook daar werd een 'valide' upgrade file gevonden en gedownload (Dn01...Dn99).
Toen echter de installatie van de upgrade moest beginne (Ap01 ...) kreeg ik een foutmelding.
Dit was uiteindelijk de aanleiding dat ik maar weer zoals vanouds vanaf de Korea site download en via de USB stick upgrade.
Ik vermoed dat dit ook bij OTA het geval zou zijn.
Maar wat let je om het te proberen, veel kan er niet fout gaan.


Wel, ik heb hem zojuist OTA binnengehaald. Nadat het scherm uiteindelijk een knipperend "END" aangaf, heb ik de tuner uitgezet en opnieuw opgestart. Alles is echter hetzelfde gebleven. OTA zat er weer (nog steeds, neem ik aan) een update in. Hetzelfde gedaan, maar alles bleef ongewijzigd en de OTA update zit er nog steeds.

Doe ik iets fout? Ik ben gewend om het via de USB stick te doen. Ik wacht anders wel tot er weer een update op de site staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch klinkt dit ook alweer vreemd.

Naar mijn mening mag OTA / LAN geen update meer aanbieden als de aanwezige update hetzelfde of een hoger versienummer heeft.

Dus dat je twee keer opnieuw een upgrade via OTA kan binnenhalen is vreemd.

Welke versie FW heb je nu dan in je receiver staan?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker: de 3e keer zou ik het ook nog kunnen doen, maar die laat ik maar zitten. :D

 

De popup op de site geeft ook aan dat er de 23 april een OTA update is. Maar wat staat er verder niet bij.

 

System ID: 23231

Loader versie: L1.01

Device versie: v2.0.14

Firmware versie: TF-HSCD 7.00.34

Laatste update: Apr 7 2009

 

 

post-1656-1318260250,0546_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...