Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Heren,

 

Ik heb ook een mail naar Topfield gestuurd en leest het antwoord. Mijn engels is niet zo goed maarja ik doe mijn best. Volgens mij moet of niet, een ieder een mail naar hen sturen en zijn ongenoegen uitspreken over de gang van zaken bij Topfield.

 

Di, 26 mei, 2009 02:25

Dear Laurens Dohmen

 

I'm sorry for your inconvenience.

 

A new firmware will be released within 2 weeks.

Our QA team is testing the firmware.

 

I'm really sorry about that.

 

Best Regards,

Topfield.

 

------------------Original Message--------------------

 

Model : TF 7700 HD PVR Location : Netherlands

Category : function

 

------------------------------------------------------

 

Dear Sir,

 

I bought tis reciever a wihle ago.

Sorry too inform you that the reciever is not working properly. I did

everything that is possible.

EPG is not working as it should be.

There is a problem with encoding recorded movies from the harddisk.

There is no firmware update yet too install, and waiting for is soo

boring and making me and more people angryer

If these problems are not resolved I am forced too sell this reciever

with a loss.

 

gr Laurens Dohmen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast rombrero

Ik heb ook de laatste firmware in de topfield gezet , maar nu kan ik geen zenders meer in de juiste volgorde zetten (er wordt niet meer automatisch gehernummerd) Bv zender 4 verplaatsen naar bovenin de lijst blijft 4. Ik heb de update gedaan via usb en een factory reset gedaan voor de update.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje

er is dus een nieuwe firmware uit voor de 7710hdpvr.

 

ik heb hem in mijn 7700hdpvr gegooid en tot nu toe werkt hij goed.

 

er zullen ongetwijfeld wat bugs te voorschijn komen die zullen we binnenkort wel lezen.

 

ik ben er tot nu toe erg tevreden mee.

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, ja sorry, je mag natuurlijk na 9 berichten niet veel zeggen.

Het recht begint natuurlijk na meerdere berichten.

 

Zinniger is het natuurlijk om iets aan te nemen van veel opmerkingen, die niets toevoegen.

 

Geeft niets hoor, ik heb dagelijks veel mensen aan de telefoon, die helemaal niets toevoegen, laat staan andere mensen helpen met een melding van nieuwe software zodat gebruikers van een Topfield meer gebruikers gemak hebben.

 

dat is namelijk waar het om zou moeten draaien, elkaar helpen.

Zodat er meer mensen bijkomen die plezier hebben van hun dure aanschaf, want laten we eerlijk zijn, een goed werkende ontvanger is waar we toch op zitten te wachten ?

 

Afijn, wat een discussie weer omdat de melding niet in de goede topic zat, het zegt iets over de mede gebruikers, dat is weer duidelijk.

 

Jammer want de intentie was om aan te geven dat Topfield NL er voor heeft gezorgd dat gebruikers van een Nederlandse ontvanger, een software kunnen downloaden die aardig wat problemen heeft opgelost, en natuurlijk weet ik ook wel dat de software kan worden aangepast voor een Duitse ontvanger, maar daar gaat het helemaal niet om !

Niet iedereen heeft zoveel vrije tijd om allerlei Enigma versies te testen, of willen dit helemaal niet, maar gewoon lekker tv in HD kijken, en daar doen ze het voor.

 

Jammer.... weer,

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On-topic: Duitsland, bedankt voor de tip!

 

Zojuist de nieuwe firmware erin gezet en een eerste test. Bestanden op de PC gezet, fabrieksinstellingen teruggezet en disk geformatteerd, overeenkomstig de instructies op de site van de importeur.

 

Er zit een automatische decodeeroptie in die je kunt instellen op welk tijdstip deze moet draaien en hoe lang. Nog niet kunnen testen.

 

EPG: eerste indruk is goed, maar dat was in het verleden ook wel eens. Na een paar dagen ontstonden er toch weer gaten. Maar eerste indruk is hoopgevend.

 

Eén verschil met de vorige firmware (van de TF site, .34) is meteen duidelijk: de cam loopt weer regelmatig vast, bij wisselen van HD zenders terug naar CD zenders. Dat was bij mij (Aston, Seca3 kaart) met de .34 probleemloos, en nu met deze versie is het probleem weer terug. Meerdere keren getest, de receiver uit en weer aan geeft weer beeld. Na een paar keer zappen naar zenders buiten het CD pakket en terug: geen beeld op NED1. Ik kan dus helaas niet zeggen dat er sprake is van verbeterde CI handling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Peter,

 

Weet je toevallig welke software versie je in je Aston hebt zitten ?

 

Ik ben daar wel nieuwsgierig naar.

 

Testen zijn gedaan met, Aston, Powercam, CD Seca3, CD seca2, en de resultaten waren behoorlijk verbeterd.

 

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Aston is v2.18

 

De firmware waar het nu om gaat (van de site van de importeur) meldt zich overigens als versie 7.00.39, datum 8 juni 2009. Dus dan weet iedereen waar we het over hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

John, dat zal ook nooit weg gaan, dus bespaar je de moeite van het testen. Dat komt doordat je nu een versie voor Nederland test die speciaal voor gebruik met CD gemaakt is en Fastscan ondersteunt. Daardoor komen de zenders op de vaste CD volgorde en als je je oude lijstje terug inleest met de recovery optie (met opgeslagen zenders van een firmware versie zonder Fastscan) komen ze allemaal op 0 omdat je dat ook niet moet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch niet een zender lijst met de recovery optie terug gezet ?

Dat is vragen om veel problemen, en moet je absoluut niet doen.

 

Ook belangrijk is de HDD format en Fabriekreset.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...