Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

U bent een hardleerse narcist wanneer nog niet begrijpt dat u zich niet moet mengen in discussies waar u geen friese kaas van hebt gegeten.maar weer een punt gescoord ,op weg naar de top van Ome-Merde.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

welk onderwerp ? je weet niet eens waar het over gaat.

ik heb gevraagd om nijn counter op ---999999999

zetten en te laten staan.

maar gefeliciteerd , u heeft er weer bij....

weet u nog waar het onderwerp over ging.? I bet , no

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jabsoft...Marum ligt in de provincie Groningen.... zeker in de war met Marrum?

 

 

Verder zie ik op hexadecimaal, octaal en alle andere nivo's dat de nieuwe firmware een webinterface heeft.

Voor de rest zie ik er geen verschil aan, hij draait hier echter wel goed, op de manier zoals ik hem gebruik dan.

 

Heb echter nog niet getest of de webinterface ook van buiten mijn netwerk te bereiken is, maar daar heb ik ook nog het hoekje tijd niet voor gevonden.

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jabsoft.

 

Volgens mij heb je ergens een frustatie over ik vind je manier van communiceren redelijk agressief het onderwerp staat boven dit topic en is volgens mij FIRMWARE NIEUWS en als jij interessant wil doen met je zogenaamde "kennis"dan vind ik dat prima maar doe het dan normaal en blaf niet iedereen af dat is nergens voor nodig en als dit zo blijft dan word het tijd dat de moderators in gaan grijpen.

 

mvrgr Wim g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OebeleUitMarum
aha, dat is mooi, maar waar haal je deze info weg ?

Alvast dank!

Ah ja de nieuwe firmware ging het over. Je moet de kanalenljst met Topset even doorzoeken. Ik vond 1 TV Service met " in de naam, namelijk: ARD "Das Erste". Haal die twee " even weg en zet de lijst opnieuw in je ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

aan alle,

 

vriendelijk verzoek om het hier alleen over het onderwerp firmware nieuws te hebben

 

op deze marnier is het echt niet meer overzichtelijk hier frown

 

en als we dan ook nog gaan bek vechten hier kunnen we beter een verzoek doen om dit Topik dicht te gooien!!!!

 

Hou je A.U.B aan de regels!!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sigma,

 

Op zich heb je helemaal gelijk met je opmerking.

Het gaat echter nu even niet over het al dan niet leesbaar houden van deze Thread maar over de wijze van communiceren van een bepaald lid.

Helaas kun je dit niet voorkomen door deze Thread te laten sluiten.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Uw verzoek van harte eens. De banvloek is toch een wapen om te gebruiken.Ik pleit daarom ook voor een ander puntensysteem: Een niet relevant antwoord resulteert in het terug zetten van de zgn toppers ???.

btw ik ben niet gefrustreerd door de replies , maar wel door topfield 7710 benelux.

nog steeds geen respons op de vragen gekregen.

 

mit freundliche gruess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jabsoft
...btw ik ben niet gefrustreerd door de replies , maar wel door topfield 7710 benelux.
nog steeds geen respons op de vragen gekregen.

mit freundliche gruess

Jabsoft,
Voor het eerst dat ik een relevant gegeven in jouw berichten tegen kom.
Het is uiteraard heel vervelend dat je door de handelswijze van TF 7710 Benelux (wie dat dan ook mag zijn) gefrustreerd bent geraakt maar laat dit dan niet op de tot nu toe tentoongestelde wijze hier op het forum zien.

Verder vraag ik me ook af wat jouw zo ontzettend irriteerd aan de zogenaamde berichtenteller van de forumleden?

..en schijnbaar vind je het leuk...
Grüss Gott

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pinq
Ah ja de nieuwe firmware ging het over. Je moet de kanalenljst met Topset even doorzoeken. Ik vond 1 TV Service met " in de naam, namelijk: ARD "Das Erste". Haal die twee " even weg en zet de lijst opnieuw in je ontvanger.


Bedankt!
Inderdaad, er was een ARD "Das Erste" in de Hotbird lijst...
Nadat ik deze twee dubbele quotes had weggehaald waren de javascript errors weg! Bedankt.

Ik merkte nu overigens dat als ik de ontvanger op een muziekzender heb staan (misschien ook wel met andere zenders) en ik ga een bestand downloaden via het webinterface, komen er hikjes in de audio.....

Groeten,

Oebele

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VRAAG: wanneer ik factory reset doe , dan wil ik met exit eruit en dat lukt niet. Ik moet dan een recovery doen.

Antwoord op Uw vraag: de berichtenteller doet vermoeden dat er een relatie is tussen hoeveelheid en kwaliteit.En die is meestens ver te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dit nu met de vraag te maken ?????

antwoord op de vraag of reageer niet.

anderen reageren dan weer op uw niet terzake respons etc.

moe ontzettend moe , wordt je hiervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...