Ga naar inhoud


[ALL]DreamEnum 0.90


JAL

Aanbevolen berichten


met dit soort overweldigend positieve reacties op iemand die een tooltje post waar jij misschien niks aan hebt maar een ander wel krijg je het voor elkaar dat het (indien ik de persoon was) gelijk de laatste keer was dat ik zoiets zou posten.

Het is alleen al positief dat hij het wil delen met de mensen in dit forum.

 

een beetje positiever mag van mij dan ook wel.

 

er staaan honderden onzinnig vragen in het forum welke al meerdere keren zijn behandeld in dit of andere forums...dat vind ik dit soort kritiek meer waardig

 

gr.Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
met dit soort overweldigend positieve reacties op iemand die een tooltje post waar jij misschien niks aan hebt maar een ander wel krijg je het voor elkaar dat het (indien ik de persoon was) gelijk de laatste keer was dat ik zoiets zou posten.

 

Jammer dat je dit zo ziet.

 

Door de komst van meerdere typen dreamboxen is indertijd besloten tot de invoering van de typeaanduiding per topic, dit om het forum overzichtelijker te houden. Voorwaarde is dan wel dat men zich hier een beetje aan houdt.

 

Zo is mijn kritiek bedoeld en niet, zoals kennelijk wordt gesuggereerd, om de topicstarter er in de toekomst van te weerhouden om dingen te delen, integendeel dit juich ik toe.

 

Meer wil ik er niet over kwijt.

 

 

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
via webif (lan) kun je ook flashen zonder extra software en gaat ook héél snel, zie nog altijd het nut niet...


ftp image naar dreambox
cat image > /dev/mntX (even goede nummertje opzoeken) klaar

Waarom zo moeilijk doen? Daar heb je niet eens een webif voor nodig.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...