marc74 Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Goedemiddag, ik heb een 7025 met sat en kabel. nu heb ik een signaalkwaliteit van 49% is dit voldoende signaal om zenders van tvhome weer te geven? ben al een tijdje bezig om cccam met tvhome kaart draaiende te krijgen, maar lukt nog steeds niet. nu dacht dat er misschien te weinig signaal staat. Heb trouwens analoog een ruisvrij beeld, maar weet dat het bij digitaal nog wel eens verschil kan maken om een goed plaatje te geven. Marc
arie kanarie Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 die signaalwaardes, die zie ik hier via de kabel ook. Heb hier overigens goed beeld. Jouw problemen, zullen dus elders gezocht moeten worden. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
marc74 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Geplaatst: 22 november 2007 ok dan Arie , bedankt dan kan het daar dus niet in zitten..
xilorp Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Als je die Tvhome kaart erin doet en dan kijkt naar de Nederland 1 heb je dan beeld...?? Is het een nieuwe kaart die erin zit....???? Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
marc74 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Geplaatst: 24 november 2007 Ja met ned 1 heb ik beeld, maar die is volgens mij vrij.. nee het is geen nieuwe kaart en hij is wel geactiveerd. als ik hem in een tvhome tuner doe heb ik gewoon beeld. Marc
xilorp Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Dan ligt het probleem niet aan het signaal dus iets met CCcam niet goed oid... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen