Ga naar inhoud


[Strong 8000] srt8000 update lukt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Heb je het wel geprobeerd zoals ik hierboven beschrijf ? Voor een strong V22 werkt het dus namelijk net iets anders als voor een oude strong.<p>De oude strong moet je eerst in CHA zetten en de nieuwe dus absoluut niet !<p>het password is CAFE en zeker niet 6969<p>Als dit ook niet werkt, dan weet ik het ook echt niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


EUREKA.

Emper0r you are the best.

Je moet niet alleen snel zijn, het moet vliegensvlug. Heb dus maar een functietoets geprogrammeerd in Reflection en hij doet het weer iets beter. CAFE moet dus wel met hoofdletters gedronken worden zoals in jou bericht en niet met kleine letters zoals ik elders gelezen had.<p>Heb nog 1 probleem, downloaden zelf lukt (nog)niet, hij komt nu weliswaar een smartcard vragen verder in het menu (instellen kanalen) ipv direct na opstart. Dit zou met de patch toch moeten opgelost zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif" border="0 blij dat het weer werkt.<p>Voor het opzoeken van de kanalen moet je na de patch volgens mij ook een smartcard in de receiver hebben. Ik heb nog nooit zonder getest om eerlijk te zijn.

Ik wil wel een versie maken waarbij dat niet meer hoeft, maar dat doe ik dan waarschijnlijk morgen. Ik heb niet zoveel tijd omdat het hier in het zuiden carnaval is smile.gif" border="0

Laat even weten of dit nodig is, dan zal ik nog ff m'n best doen voordat ik de kroeg in ga.<p>Groet,

Emper0r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik probeer nu al een geruime tijd de firmware versie 3.2b in te laden maar het wil maar niet lukken. De loader geeft dit aan:<p>boot_LIBDAT_ECP_1.6.a(DA3NED_VEN_V20.3)

CHARGEMENT PRIORITAIRE

FLASH ADR=bfc00000 M29W800B

FLASH ADR=a1200000 M29W800B

FLASH ADR=a1300000 (90,90) non reconnue

debut de transfert parallele

attente negociation: compatible

transfert flash_bfc30000

transfert flash_a1200000

transfert flash_a1210000

transfert flash_a1220000

transfert flash_a1230000

transfert flash_a1240000

transfert flash_a1250000

!!!!! ERREUR commande (clef=218fbf10 adr=00000702)

flush(9cc98)<p>Kabel is volgens mij goed. Alleen tekst printer ingestalleerd. Werk gewoon met win98.

Wat moet ik doen??<p>Alvast bedankt,<p>Rik

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...