metropar Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 nou ik heb nog nooit een enigma settingslijst in een neutrino image fatsoenlijk werkend gekregen jij wel ? gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
aranco Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Geplaatst: 28 november 2007 Citaat: verder zou ik in plaats van neutrino voor enigma gaan heb daar persoonlijk betere ervaringen mee in de sagem dan met neutr.image een goede settingslijst is ok belangrijk heb zelf het volgende in een sagem pb 4.4 ligth mod by mrvica te vinden op ump 2002 zou je mij ook enige uitleg kunnen geven hoe ik de settingslijst in de box moet zetten, omdat als ik het met bouquet wizard doe geeft ie de volgende error The operation failed with the following error message: FTP: Putting * to /var/tuxbox/config/enigma failed. Citaat: gbox 2.1b welka van de files moet ik waar zetten om mijn multicam 3.0 met jumpers goed te laten draaien. Als ik er een hd in zet kan ik dan de image ook op die hd zetten om het geheugen van de box te ontzien, ik hoor het graag van je, alvast bedankt.
DRG Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Citaat: nou ik heb nog nooit een enigma settingslijst in een neutrino image fatsoenlijk werkend gekregen jij wel ? gr metropar converteren met de bouquet wizard ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
metropar Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 settings kan je ook gewoon met ftp via: var/tuxbox/config/enigma erin zetten gbox:var/bin : gbox var/key : gbox config en in var/tuxbox/config emulatoren xml aanpassen en uitraard rechten op 755 gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
metropar Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 converteren met de bouquet wizard ? weet ik niet gebruik ik persoonlijk nooit pak altijd de settings van pet die ik erin zet is voor mij een mooie complete lijst in de juist volgorde dus makelijker kan niet toch gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen