Ga naar inhoud


[TF Alg] 3PG Zender logo's


Gast pvg

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ben nu een paar dagen aan het klungelen om middels diverse tools (bmp2ibl) mijn logo's (zoals ik ze gebruik binnen de SilverLine tap) om te zetten voor gebruik binnen 3PG, maar helaas krijg het maar niet voor elkaar. Heeft volgens mij iets te maken met de afmetingen van de .bll files zoals deze gebruikt worden door SilverLine.

 

Is er een 3PG gebruiker (wat ik overigens een geweldige tap vind en beter dan Jag'sEPG) die zijn logo's hier beschikbaar zou willen stellen ?

 

Het gaat me dan voornamelijk om de logo's van het complete pakket van CanaalDigitaal.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met zoeken vind je er in ieder geval een paar:

Hier , hier en hier

 

De logo's van het BLL format zijn 54x34 pixels, de logo's voor 3PG zijn van het 'Improbox'-format van 50x30 pixels (bij deze tap zitten er ook heel veel, helaas minder recent). Je moet dus eerst zorgen dat je BMP het juiste formaat heeft (Uit de handleiding: Bitmaps of size 50x30 will be converted to *.ibl, bitmaps of size 54x34

will be converted to *.qtl, other sizes will be converted to *.tfp (Topfield picture). Een tooltje voor de conversie vind je hier .

De namen van de logo's moeten wel overeen komen met de namen in de zenderlijst, en de namen van de logo's mogen alleen maar kleine karakters hebben (ned1 of nederland1 en geen NED1 of Nederland1) en geen spaties of andere verboden tekens bevatten.

Voor het instellen van logo's in 3PG zie de meest recente gebruiksaanwijzing: 3PG handleiding (in het Duits)

 

Succes

 

[Mocht er iemand zijn die het gevraagde pakket compleet heeft, zou die hem dan ook beschikbaar willen stellen op deze tap-site om de verzameling compleet te houden? Zie verzoek onder 'Improbox Kanallogos]

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...