Ga naar inhoud


[TF5510PVR] HDTV kanalen toevoegen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Tot nu toe maakte ik alleen gebruik van het zenderaanbod op ASTRA 19,2. Mijn zenderlijst bevatte dan ook uitsluitend deze satelliet.

Nu ben ik voornemens om ook de diversen beschikbare HDTV (demo) zenders op de ASTRA 23,5 in mijn zenderlijst te plaatsen omdat ik een HDTV heb gekocht en binnenkort de TF7700 bestel.

Deels is het gelukt maar ik zie niet alle gewenste zenders in de lijst terug.

Ongetwijfeld doe ik iets fout maar ik weet niet wat.

Ik heb het volgende gedaan:

Een recente zenderlijst van iemand gebruikt, daarin met SetEdit alle voor mij niet relevante satellieten verwijderd behalve ASTRA 19,2 en 23,5. De bij deze satellieten behorende zenders uit de lijst verwijderd en deze lege lijst via SetEdit in mijn TF5510 geplaatst.

Hierna heb ik de TF zowel laten zoeken op 19,2 als op 23,5 met het gevolg dat ik op de 23,5 circa 30 zenders en op de 19,2 heel veel zenders binnen kreeg.

Toch mis ik een aantal zenders die niet automatisch gevonden worden zoals b.v:

 

ASTRA HD Demo

PRO 7 HD

SAT 1 HD

allen op ASTRA 19,2 en

 

SAT 1

C+ France HD

beiden op ASTRA 23,5

 

Wat is nu de juiste wijze om transponders / zenders aan de zenderlijst van de TF5510 toe te voegen die niet automatisch worden gevonden maar wel beschikbaar zijn?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kun je geen HD zenders laden in een niet HD receiver.

De HD zenders worden gewoonweg niet herkend (ook omdat deze DVB-S2 / MPEG4 zijn).

 

Verder denk ik dat je niet zomaar je settinglijst van de TF5510 kan gebruiken in de TF 7700/7710...

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...