fenzo Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 mischien een domme vraag (newbie), sinds enige tijd post ik regelmatig topic's en of replays in dit board, steeds staat er bij "newbie". wat is er nodig om eens een member of zo te worden?<P>al vast bedankt voor het antwoord
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Vroeger hing het af van het aantal reply's dat je plaatste , of de teller nog aktief is weet ik niet.<BR>Maar wat maakt het uit wat er bij je naam staat?
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Ik heb deze vraag een tijd geleden ook gesteld! Heb het antwoord gevonden.<BR>Ben kort geleden, na 30 postings veranderd in een "oldbie". (member dus).<P>Groetn Swieberd.
fenzo Geplaatst: 27 januari 2001 Auteur Geplaatst: 27 januari 2001 bedankt, weet niet hoeveel ik heb gepost inmiddels, maar zal vanzelf wel oud worden.<P>oh weet het dus wel zijn er nu 35, even beter kijken, <P>groetjes<p>[This message has been edited by fenzo (edited 27-01-2001).]
fenzo Geplaatst: 27 januari 2001 Auteur Geplaatst: 27 januari 2001 oh deze vraag kan ik inmiddels wel weghalen, zie plotseling dat ik oud geworden ben (member)<BR>allen dank, het was maar een vraag.
Aanbevolen berichten