Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Journaal24 breidt programmering uit

Het digitale themakanaal van de publieke omroep Journaal24 heeft de programmering verder uitgebreid. Drie nieuwe programma’s zijn op de nieuwszender toegevoegd.

Het gaat om NOS Journaal Plus, NOS Journaal Weekoverzicht en NOS Journaal Reportages. Daarnaast is NOS Journaal Chat, dat wekelijks op NOS internet te volgen is, voortaan ook live te volgen via Journaal24. Ook zal het nieuwskanaal vanaf heden de plek zijn waar belangrijke nieuwsgebeurtenissen live te volgen zijn. Ook zogenaamd Breaking News zal via deze zender te zien zijn.

Op doordeweekse dagen tussen 9.00 en 18.00 uur wordt het NOS Journaal direct gevolgd door een NOS Journaal Plus. Dat bevat aanvullend of uitgebreider (achtergrond)nieuws bij het reguliere bulletin. Een tweede nieuw programma is NOS Journaal Reportages, dat iedere zaterdag aansluitend op het NOS Journaal, tussen 13.00 en 20.00 uur te zien is. Daarin komen de meest interessante reportages van de afgelopen week nogmaals voorbij. Tot slot is er iedere zaterdag vanaf 20.00 uur tot maandag 7.00 uur een NOS Journaal Weekoverzicht te zien. Dit overzicht, ook weer direct na het reguliere Journaal bulletin, biedt een overzicht van het nieuws van de afgelopen week.

De publieke omroep ziet Journaal24 als één van de belangrijkste digitale themakanalen. De zender is via alle digitale kabelnetwerken in Nederland te ontvangen. Via de satelliet is de zender alleen enkele weken per jaar via het carrouselkanaal te volgen bij CanalDigitaal. Dit tot spijt van de NPO, die het kanaal het liefst 24 uur per dag via de satelliet had willen verspreiden.

Geplaatst:

of vast op themakanaal via CDS?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Ik denk niet dat CDS Journaal24 in hun (thema)pakket op gaat nemen. Kandidaten voor 1 december zijn nu: E! Entertainment, Playboy & Discovery Travel & Living. Daarnaast kwam er dus een tweede carousselkanaal voor Family7.

Geplaatst:

Ok. ik zal niet meer doen.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen