Gast Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Hoi... Heb zinds gisteren een probleem met bovenstaand apparaat. Zit gisteravond tv te kijken en en tv springt ineens op sneeuw beeld met melding service default. Heb dit al keer eerder gehad paar maanden geleden tv uit en aanzetten loste het probleem op, nu help dat echter niet meer. Normaal na aanzetten krijg ik blauw beeld, nu echter komt ie op kanaal SER T en sneeuw. Melding service menu kan ik wel wegkrijgen door op de tv zelf op de menu toets te drukken, maar goed is niet zoals het hoord. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Volgende staat achterop het stickertje mocht het helpen: Model : 28pw9503/12 S 6 bmd2.22 aa Mvgr Rob
hansje2 Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 het kan zijn dat er iets met het geheugen (NVM) aan de hand is. SER krijg je weer weg door de tv in standby te zetten.
Gast Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 @Hansje2 Thnx standby zetten heeft idd geholpen, nu komt ie gewoon weer met blauw beeld als ik aan/uit zet met knop op tv zoals we eigenlijk altijd doen. standby staat ie hier nooit, staat of aan of uit, maar ff met ab op standby zetten heeft het in iedergeval opgelost voorlopig, service default is nu ook verdwenen. thnx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen