Ga naar inhoud


[Strong] strong werkt niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo beste mede hobyisten,

ik heb hier een strong srt 8000

toen ik bezig was met de patch v 3.2b erin te zetten liep de strongloader software vast.

de ontvanger stond in de cha mode op dat moment

ik heb het programma uitgezet en de ontvanger ook

nu doet de ontvanger helemaal niks meer, geen klokje in het display nada.

het vreemde is dat ik half uur ervoor ook een strong had voorzien van de nieuwe software, en die gaf geen problemen en werkt dus gewoon ook goed

heeft iemand tips of suggesties bij voorbaat dank

draai hier met win98 se , heb de parallele poort op ecp staan en een generetic text/only printer geistaleerd, en als standaard gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb de zoek functie gebruikt, en alle postings doorgelezen naar mijn idee.

heb printer poort verzet in bios wel 100x geprobeerd de patch in te laden, maar strong werkt nog steeds niet heb een patch van strong zelf geprobeerd werkte ook niet, op de andere strong werkt de patch 3.2b wel perfect ik denk dat de niet werkende strong overleden is, hij geeft wel spanning, ik weet het niet meer, kan wel gewoon nog contact maken met de werkende strong via de loader, en kan gewoon bin files laden, dus mijn instellingen zouden goed moeten wezen toch? nog tips of tricks, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

naar aanleiding van de link ben ik een stuk verder gekomen om een lang verhaal kort te maken

ik heb de ontvanger in de cha mode gezet terwijl de loader al goed stond met het commando ctr-c en gelijk cafe ingetypt te hebben kreeg ik weer verbinding het was een forced boot procedure als ik het goed heb, daarna kon ik handmatig het bestand de 3.2b.bin invoeren en ging hij vrolijk reutellen als een speer, de eerste keer werkte het nog niet maar de 2e keer was het raak na dezelfde handeling vericht te hebben, ohja ik heb ook het geheugen condensatortje nog kortgesloten

iedergeval werkt ie weer, scheelt me een hoop ellende nogmaals bedankt voor de hulp

groeten daar

hoi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...