Marco275 Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Hallo, ik zag vanmorgen dat er vocht aan de binnenkant van het "venstertje" van mijn LNB zit het gaat om een Invacom. Kan dit kwaad of kan ik dit laten zitten totdat ik een nieuwe heb aangeschaft? Hij werkt overigens nog prima. Welke LNB kan ik dan het beste aanschaffen?
WPW Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Als het gaat vriezen kan er wat kapot gaan door het vriesproces, inverto vind ik momenteel de beste. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Marco275 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Geplaatst: 24 november 2007 Voor kortsluiting hoef ik dus niet te vrezen? Zolang alleen de LNB de geest geeft vind ik het niet zo zorgwekkend, wel als mijn ontvanger er schade door zou oplopen. Ik las net zowel positieve alsook negatieve verhalen over Smart LNB's, maakt de beslissing allemaal niet gemakkelijker. Ik zal eens kijken wat ik over Inverto kan vinden. Bedank voor de reactie
Gerrit1967 Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Als er iets kapot gaat dan is het idd alleen je lnb wanneer er geregeld blokjes vorm te zien is op je tv dan moet je hem gaan vervangen want dan gaat die langzaam de geest geven, de inverto is idd een goede lnb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen