Ga naar inhoud


[Strong 8000] kanaleneditor str8000


Gast

Aanbevolen berichten


oeps foutje... wat ik wilde vragen...

waar dienen al die functies voor.

Actualiseer firmware met kanalen uit de decoder.

comformeer de flash van de decoder.

blokkeer deblokeer boot v/d decoder (opties?)

jammer dat er geen manual bij zit, ik vind het vrij gevaarlijk om te experimenteren met mijn decoder vandaar dat ik altijd graag weet waar ik mee bezig ben, voordat ik diverse knopjes uitprobeer. :-)<p>Heeft iemand al met windows xp de firmware geflasht?.. uitlezen van kanalen is me al gelukt met xp, maar vind het nog te riskant om de firmware te flashen met XP ik gebruik daar nog steeds mijn laptop 486 voor, echter ik heb al een keer een fatal error gehad tijdens een flash (wat overigens goed afliep) dus wil ik nu mijn p3 500 gebruiken.<p>Ik heb dit progie kanaleneditor 8000 vertaald door 666 pas net in bezit, ik begrijp dus dat ik hiermee het bestaande loader programma vervangt? en moet ik ook hiervoor een generic printer installeren?.<p>mvg Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand me vertellen waar ik de nederlandse versie van de settingeditor kan vinden ?<p>ik heb de spaanse, en gaat toch niet helemaal fijn

deze middag de lijsten aangepast, en toen verzonden,

Strong weer aangesloten, en ....

Alles leeg, geen kanaal meer te zien

kon ik weer via menu kanalen toevoegen.... frown.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

DANK VOOR DE INLICHTINGEN

dan hoef ik niet meer zoveel te knoeien

heb nu de V7 in mijn strong geladen

werkt goed met mijn gold-kaart

alleen de k1-10 kan ik niet ontvangen

moet ik daar nog iets voor doen

(andere kaart andere files???)<p>Groeten<p>[ 15-02-2002: Bericht gewijzigd door: wiet ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...