Ga naar inhoud

[7700 HSCI] beeld hikt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nog al raar fenomeen: Het beeld hikt nog al eens, het staat even stil en gaat weer door. De ene keer vaker en korter op elkaar dan de andere keer. Het enige dat dan helpt is de ontvanger even uit en weer aan te zetten.

Uitgesloten zijn:

- niet goed aangesloten aan de schotelinstallatie;

- Dect-telefoon in de buurt;

- Oude firmware.

Maar wat wel, het is erg irritant, ik wil gewoon ongestoord tv kijken.

Geplaatst:

Alle zenders, zowel HD als SD, gecodeerd of ongecodeerd, ongeacht welke satelliet. Het treedt op als ik een beetje aan het zappen ben geweest en verdwijnt nadat de ontvanger heel even uit is geweest.

Geplaatst:

Ik heb daar geen last van op mijn 7700 HSCI

ID 23022

Loader 1.02

FW 7.00.64

Doet ie het ook als je eens terug gaat naar fabrieks instellingen en de TF zelf naar zenders laten zoeken ?

VU Duo4K SE 

Geplaatst:

Hij doet het zodra ik een paar keer van zender wissel.

Als hij daarna even uit gaat en weer aan en op dezelfde zender blijft staan kan ik ongestoord kijken, maar als ik dan weer ga zappen is het weer raak.

Geplaatst:

Hallo volgens mij ligt het aan de ci?

welke ci heb je er in zitten ik heb een diablo light en een t-rex 4.1 en dat werkt goed met zowel de nederlandse zenders als de HD zenders in mijn 7700hsci

heb er geen probleem mee

Geplaatst:

Ik heb al twee jaar een Aston Seca module gebruikt (in een 4000(+)), naar tevredenheid. Deze zit nu ook in de 7700 maar het doet zich dus ook voor op FTA-zenders.

Geplaatst:

Misschien anders toch een firmware update doen als dat mogelijk is anders terug naar de dealer valt toch onder garantie.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Blijkbaar toch de CI-module. Ik heb een oudere versie van Seca er in zitten en sindsdien doet hij het prima!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen