Ga naar inhoud

[Strong 8000] STRONG 8000 ALLCAM FIRMWARE

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

STRONG 8000 ALLCAM FIRMWARE<p>Decodes SECA, CONAX, Power WU, Nagravision, Cryptoworks 1 and Cryptoworks 2.<p>Nu bij ons te downloaden!<p>

Suc6,

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

En op Digital Dreams is een Volledig nederlandstalige v6 ALLCam te downloaden smile.gif" border="0

Geplaatst:

En bij de pool is nu zelf een V7 te downloaden met Irdeto en Betacrypt..

Geplaatst:

Is deze patch ook voor de strong 8000 die met firmware V22 uit de shop komt?<p>GRTX,

Geplaatst:

Voor deze is er ook een allcam versie beschikbaar met NL menu.<p>

Suc6!

Geplaatst:

Welk kaartje moet ik gebruiken bij de allcampatch. Gold of fun?<p>Groetjes.

Geplaatst:

Hoe werkt het dan eigenlijk, ik heb een Strong 8000 h, met een VP20 en een goldcard. Welke files moet ik dan na die patch in de kaart laden (Is er dan geen gebruiksaanwijzing bij die patch)

Geplaatst:

hoi,ik zit nog met een strong v15 kan ik die daar ook nog voor gebruiken.dat zou wel de max zijn.<p>Groeten.

Geplaatst:

funcard voor oude strongs, silvercard voor nieuw type strongs ... je kunt voor de oude strongs de funcard files voor de pioneer gebruiken.

Geplaatst:

Is er geen handleiding voor de PATCH V7Leuk een nieuwe patch voor de strong, maar als je niet weet wat je ermee kan doen heb je er ook niet veel aan......

Geplaatst:

Hij werkt gewoon hetzelfde als de originele firmware.....alleen een beetje uitgereider.<p>Lijkt me toch echt niet moeilijk.<p>Of wil je zoiets als:

Druk op het rode knopje om de decoder stanby/aan te zetten.

Druk op EPG voor de EPG (met de patch op alle kanalen)

Druk op INFO voor de INFO (met de patch op alle kanalen)

enz...

enz....<p>

Ik lees altijd dat mensen spelen met satelliet apparatuur een hobby vinden, maar ze zijn niet in staat om een keer alle knopjes in te drukken om te kijken wat er gebeurd ??<p>Groet,

Emper0r

Geplaatst:

@ Emperor<p>Ik snap niet dat je nog de moeite neemt om er

een antwoordt op te geven.<p>het is gewoon ... ach laat ook maar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.