Ga naar inhoud


[Strong 8000] STRONG 8000 ALLCAM FIRMWARE


Gast

Aanbevolen berichten

@ Emper0r

ik geef MH040771 & 666Software wel gelijk

zelf heb ik een strong 8000 met SRT8000-V3.2b

werk perfect....

wat voor meerwaarde zal ik met V7 hebben??????

(kan in diverse forums niet echt ontdekken (of ik lees niet goed))<p>Emper0r, heb je ook een goede uitleg ????<p>b.v.d.<p>[ 17-02-2002: Bericht gewijzigd door: hawkeye ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@hawkeye<p>je ogen en hersenen kunnen 1 ding samen en dat

heet lezen doe dit dan ook want ik vraag helemaal

niet wat de meer waarde is maar zeg juist tegen emperor dat ie gek is dat ie een antwoordt geeft

op zo'n achterlijke vraag van MH040771<p>maar je doet je naam geen eer aan ardensoog pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterlijke vragen stel ik niet PAARDELUL, als ik er een nieuwe patch in kan zetten n weet ik zeker wel wat voor knoppen er op de AB zitten. Ik vraag alleen maar om een duidelijke uitleg van de patch ( Wat voor kaart, progger, files en hoe ik dat moet programeren ) Ik heb al 4 jaar een Strong 8000 dus zulke patches zijn ook nieuw voor mij, en vooral als het over meer dan 1 coderingsysteem gaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<p>MIJNHEER DE PAARDELUL,<p>nog één zo'n opmerking en je kunt je biezen pakken.<p>een gewaarschuwd man is er twee waard.

groeten<p>[ 18-02-2002: Bericht gewijzigd door: steven94 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bang dat ik het niet lees ofzo ¿¿¿<p>Je hebt een privé mededeling

MH040771 heeft jou (666Software) een privé mededeling gestuurd op Sat4all Message Board. <p>Hier is de mededeling van MH040771: <p>Onderwerp: Wat achterlijke vraag ??????

-------------------------------------------------- <p>Achterlijke vragen stel ik niet PAARDELUL, als ik er een nieuwe patch in kan zetten n weet ik zeker wel wat voor knoppen er op de AB zitten. Ik vraag alleen maar om een duidelijke uitleg van de patch ( Wat voor kaart, progger, files en hoe ik dat moet programeren ) Ik heb al 4 jaar een Strong 8000 dus zulke patches zijn ook nieuw voor mij, en vooral als het over meer dan 1 coderingsysteem gaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <p>--------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOU NOU NOU WAT GEZELLIG HIER !!!!!!!!!!!<p>IK HEB ZELF OOK AL GENOEG STRONG'S OMGEZET IN SOFTWARE MAAR VAN V6 V7 OF V8 IS TOTAAL GEEN INFO TE VINDEN IK VIND BOVEN STAANDE VRAAG DAN OOK TERECHT IS ER WEL ANTWOORD ???????????? EEN GOED ANTWOORD OF ZIJN HET NOG TEST BIN'S

WAT VERANDERT ER VAN V3.2 NAAR V7 V8

IR** S**A VIA** CR**T* ???????????

confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...<p>MH040771, als jij zo goed weet hoe het allemaal werkt met meerdere coderingen en al 4 jaar een strong hebt, dan had je toch echt moeten weten dat allcam meerdere coderingen betekend.

Je bent als je zo'n oude rot in het vak bent vast ook wel eens op het duck board geweest en daar wordt al weken lang gepraat over V6 en V7 en wat het precies allemaal inhoud.

Momenteel zijn V6 en V7 beta releases en wordt er hard gewerkt aan goede files (Seca+Nagra werkt al).

Ook had je zelf even in het menu kunnen kijken en dan zie je dat je in menu 4-1 de CA_id in kunt stellen in diverse coderingen.<p>Ook lijkt het me niet nodig om te gaan schelden. We zijn allemaal hobbyisten met maar een doel, zoveel mogelijk uit de box halen.<p>Als er zo met elkaar omgegaan wordt heb ik eigenlijk weinig zin om nog meerdere versies uit te brengen, er gaat voor mij ook veel tijd in zitten.<p>Maar nog ff voor de duidelijkheid dan:<p>In menu 4-1 kun je de gewenste codering kiezen en met de goede files kun je die coderingen dan ook bekijken.

Momenteel werkt op de Strong8100 (8000 V22) dus alleen nog Nagravision en Seca.

Irdeto, Betacrypt en anderen volgen nog wel, maar heb ff geduld.<p>Groet,

Emper0r

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emperor<p>Sinds wanneer werkt de STRONG 8000 met meer als 1 coderingssysteem ( SECA ), dus lijkt het me niet meer nodig dan om met een JDM of JP20 en een SMD-Waver of GoldWaver te hobbién. DEZE PATCH IS VOOR MIJ OOK EEN NIEUWE UITDAGING.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nog niet zolang hier maar wel al veel gelezen dus toch een redelijke newbee. k'Heb pas mijn secaboxxie (Nokia 9302s) met 2.0 firmware van strong weer Tq en Kq "geschikt" gemaakt dankzij DIT FORUM. Nu had ik begrepen (fout?) dat dit een echte SECA box is betekent het nu dat je met de V7 software de SECA CI geschikt maakt voor 7 encrypties met een funcard met juiste keys ??? of praat ik nu RAAR :-(<p>Schotel 1 mtr op sat rotor voor Astra en HB.

Nokia 9302s met GC<p>*** verbeter de wereld en win de lotto ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ hawkeye<p>ik zeg toch niks of vat je het zo persoonlijk op

dat ik je erop wijs dat je het niet juist leest<p>maar goed als je niet tegen een geintje kan dan

zal ik je in het vervolg wel netjes en beleeft met

2 woorden aan spreken goed ¿¿¿<p>en als iedereen deze thread eens goed vanaf het begin leest

dan begrijp je mischien waarom ik me zo af en toe zo uitlaat zo niet shit happens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt EmperOr inderdaad ik heb het nu BEGRIJPEND gelezen valt soms niet mee voor een newbee.<p>Heb V7 nu in me Nokia 9302s secabox geladen en het ziet er schitterend uit(menu). Alleen Tq en Kq werken niet meer maar waarschijnlijk met een newfix file weer wel. Dus als ik nu een funcard in de Nokia plant met de juiste files erop kan ik de verschillende Encrypties bekijken ?<p>Moet ik dan in het menu bij instellingen de Encryptie handmatig kiezen of niet ?<p>(ik vraag dit omdat ik geen funcard HEB en me GC door een maat elke maand geupdate wordt)<p>Wil een Matera 2 met funcard kopen is dit een goede optie ??<p>b.v.d. m.vr.gr. Roel.<p>[ 18-02-2002: Bericht gewijzigd door: Hoppertje888 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een goede optie, ik heb zelf ook een masteraII + fun + gold + silvercard.

De goede files voor AllCam zijn nog steeds in otwikkeling maar ik kan je wel vertellen dat het de goede kant in gaat.

Om andere coderingen te bekijken moet je inderdaad handmatig de codering instellen

Ook hier wordt hard aan gewerkt om dat automatisch voor elkaar te krijgen.

Volg gewoon de otwikkelingen op diverse boards en je blijft vanzelf op de hoogte.<p>Groet,

Emper0r

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emperor<p>Weet U ook of dat de Tq en Kq kanalen het weer doen na GC update met nieuwe files. Ik heb 3.2 ff teruggezet en toen werkte de T en Q kanalen weer wel, of ligt het misschien ergens anders aan.<p>m.vr.gr. Roel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...