stuk Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Ik ben aan het onderzoeken of het verstandig is om een Topfield ontvanger aan te schaffen hierbij kom ik de volgende HD type's tegen: - Topfield 7710 HD PVR ready - Topfield TF7700HSCI HD ontvanger Kan iemand mij vertellen wat de aanduiding "PVR"betekend, of een van de twee een verstandige aankoop zou zijn zo ja, welk type kan ik het best aanschaffen. Deze ontvanger(s) zijn of kunnen worden uitgerust met een hard disk is er dan ook de mogelijkheid om een film te laden via de PC en deze dan af te spelen op een HD-tv. Alvast vriendelijk dank, Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
WPW Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Op het internet zijn alle specs te vinden, ook de handleidingen. PVR=je kan ermee intern opnemen. Opnemen gaat dan altijd met de interne hardisk. Lees hier eens rond over de gebruikers ervaringen/problemen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
RobbieT Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Topfield TF7700HSCI HD ontvanger, enkele tuner, kan geen harde schijf in. Topfield 7710 HD PVR ready, twin tuner om op te kunnen nemen op harde schijf en tegelijk naar een andere zender te kunnen kijken. Hier kan dus wel een harde schijf in. PVR staat voor personal video recorder. Van deze ontvanger zijn een paar topics waarin te lezen is dat de firmware nog niet optimaal is. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen