Ga naar inhoud


[Kathrein UFS910] NPprof.1 Image uitgebracht


Gast

Aanbevolen berichten

Er is 'n nieuwe (non public) Image verschenen met als belangrijkste nieuwe features 'n opname funktie & 'n web-interface.

 

Features

 

* Root+app+kernel(s-ata+pl2303 support)+emergency images are squashfs-filesystem

 

* Data+config images are jfss2-filesystem

 

* Autom. addon-install (if there's an *.tar.bz2 in /data/update)

 

* Record via RC + telnet (experiment., working by RC+telnet, recorded files not playable on Ufs910 only on pc! (see record-instructions for details!)

 

* Emu restart via RC (only on old ufs910 >1w, see /data/etc/lircrc for details)

 

* Switches to start/stop addons (see /data/etc .* for details, delete .*name to start on boot)

 

* Key-update on boot if needed (also manual, via RC or telnet, see /data/etc for details)

 

* Vfdctl (display messages after boot on ufs910-display)

 

* Dspl (display messages on boot at ufs910-display, needed for addon autom. install on boot)

 

* Web-interface (experimental, some features are under construction, some features working)

 

* SATA-hdd support (experimental but working by manual mount via telnet)

 

* Busybox 1.7.3 (new features, but some bugs f.e. after boot textcolor same as backgroundcolour!)

 

* Midnight commander

 

* Vsftpd

 

* DNS-support

 

* Gateway-support

 

* Portmap-support

 

NPprof.1 Image

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben ik ook heel benieuwd naar, alleen ik vraag me dan af of de huidige softcams er goed op zullen werken. Ik hoop iig dat dan 'n aantal ellendige bugs, zoals met de afstandsbediening zijn verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd ik heb hier geen problemen met een Cam

Heb XCam en T-Rex werken beide zonder problemen.

Zappen mag wat mij betreft wel iets sneller.

Voor een ontvanger die nog zo nieuw op de markt is vind ik dat de software al redelijk is.

Dus volgende week wordt echt spannend.

Ja en er blijken meerdere teams te zijn die deze ontvanger ontdekt hebben zodat er nog wel het een en ander aan alternative software te verwachten zal zijn.

Kortom een ontvanger met toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kijken of de belofte van volgende week word nagekomen, andere merken beloven al jaren zonder te leveren....

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rabbit1

Of TVV werkt heb ik niet getest

Wel werkt CD dus verwacht ik dat TVV ook gewoon zal werken.

Update werkt ook zonder problemen.

Je kunt alleen datum niet uitlezen.

Met de XCam kun je de Pr*m**re bekijken werkt prima.

Alleen de HD kanalen van Pr*m**re gaan niet open met de XCam.

Voor de HD kanalen kun je het beste met een T-Rex werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Zappen mag wat mij betreft wel iets sneller.
Voor een ontvanger die nog zo nieuw op de markt is vind ik dat de software al redelijk is.


Het zappen geeft af & toe problemen, vooral bij HD zenders. Het lijkt er soms op alsof die dan net wat "Power" mist. Nou moet ik wel bekennen dat dit voornamelijk onstaat als Camd3 aktief is. Ik wel 't idee dat 't met goede software-optimalisatie opgelost kan worden. Bij de 1e Dreambox images kwam je dit soort dingen ook tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:

Zappen mag wat mij betreft wel iets sneller.
Voor een ontvanger die nog zo nieuw op de markt is vind ik dat de software al redelijk is.


Het zappen geeft af & toe problemen, vooral bij HD zenders. Het lijkt er soms op alsof die dan net wat "Power" mist. Nou moet ik wel bekennen dat dit voornamelijk ontstaat als Camd3 actief is. Ik wel 't idee dat 't met goede software-optimalisatie opgelost kan worden. Bij de 1e Dreambox images kwam je dit soort dingen ook tegen.


Via mgcamd -> gbox moet ik zeggen gaat het zappen best lekker. Alleen heb ik steeds die vervelende melding dat het kanaal gecodeerd is terwijl hij wel open gaat. Kun je die melding op een of andere manier uitschakelen?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om Mgcamd te testen (hoop er van 't weekend eindelijk eraan toe te komen :-) )

 

Helaas heb ik geen optie kunnen ontdekken om die meldingen uit te schakelen, want bij Camd3 krijg ik ze ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Spiderman1974 .

 

mijn lukt het steeds niet om met MGcamd te connecten naar Gbox hij geeft deze log aan wanneer ik Mgcamd start ...

 

# /data/emu/mgcamd &

# tuxbox mgcamd v1.26 by mixvt (compiled Oct 31 2007 22:37:48)

[mg] Net:8:7:0:15s Show ecm:1, emm:1 Up:1 Au:1 Dir:0 Osd:no:80:0 Cache:7 Log:0:xx.xxx.xx.xxx:2499 Reread:0

Cannot connect UDP socket to xx.xxx.xxx.xx

 

wat kan er mis zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...