Ga naar inhoud


[Strong] STRONG v7 ALLCAM FAQ en meer INFO


Gast

Aanbevolen berichten

Hier maar even een FAQ (frequently Asked Questions Aka Veel Gestelde Vragen) over de ALLCAM v7 voor strong:<p>AllCam F.A.Q.<p>Q: Welke v7 moet ik in mijn SRT8000 doen ?<p>A: In de SRT8000 kun je de Digital Dreams versie zetten die op deze site

te downloaden is.<p>

Q: Ik heb een SRT8000H met v22 software, welke v7 kan ik het beste gebruiken?<p>A: Hiervoor moet je de Emperor patch v7 gebruiken. Deze is voor de SRT8000H

en SRT8100. Deze decoders wijken op hardware niveau af van de oudere

types.<p>

Q: Welke encryptie methoden kan Allcam v7 nu aan ?<p>A: De v7 ALLCAM kan de volgende Encrypties aan:

Seca, Irdeto, Cryptoworks, ViaAccess en Betacrypt.<p>

Q: Ik heb een Goldcard. Welke files moet ik dan na die patch in de kaart laden.<p>A: Helaas, met een Goldcard werken de Allcam files niet. Hiervoor heb je of een

Silvercard (nieuw type strong aka v22 / 8100) of Funcard nodig met Atmel 8515

zoals de Jupiter II. De Funcard Files werken op Pioneer/Philips en Strong

v15/v20.<p>

Q: Kan ik ook met alleen Irdeto Goldcard files irdeto bekijken?<p>A: Nee, de decoder moet een secakaart hebben. Dit is de reden dat er alleen

met speciale voor Allcam ontwikkelde files gekeken kan worden naar

zenders die niet SECA gecodeert zijn.<p>

Q: Na het patchen met de laatste versie bestemd voor de Strong V22,

leek de ontvanger zijn werk goed te doen, maar na enige minuten de melding EHC'

Wie weet raad met deze error melding.???<p>A: Je moet je ontvanger opnieuw patchen.

Ook al verschijnt er geen 'CHA' meer in je display, je kunt toch nog gewoon patchen.

De 'menu' en '->' indrukken , decoder aanzetten, 5 seconden de toetsen vasthouden en patchen maar.<p>

Q: Ik krijg een Timeout Error tijdens patchen, en nu is de decoder dood!<p>A: Niet in paniek raken. Wachten tot de loader klaar is en komt met de melding

Dat de decoder gereset moet worden. Daarna moet je je decoder een keer of

5 uit/aan zetten totdat je in je loader scherm weer de melding krijgt

dat hij staat te wachten op data. Nu de decoder opnieuw flashen.

Als hij klaar is reset de decoder, maar als je hem aanzet gebeurt er nog niets.

In het loaderscherm staat opnieuw dat hij wacht op data. Druk opnieuw op Start

en als hij klaar is zal de decoder opnieuw booten en ben je klaar.<p>Binnenkort in HTLM op Digital Dreams smile.gif" border="0 <p>Oh, Copyright 2002/2003/2004 by Imagica !

Link naar reactie
Delen op andere sites


In vroegere patches en fw's, zat een epg-file, ook bij de flipsjes moet de eeprom nog ge-ff-ed worden, ik lees het nergens, vandaar om verwarring te voorkomen toch de vraag: moet er naast de nieuwe firmware nog iets anders gebeuren?<p>En wat mij ook niet helemaal duidelijk is is het fenomeen kanalenlijst: bij een flips kan ik het redelijk volgen: je trekt de kanalenlijst uit de firmware van je receiver, 'patched' hem met een bestaande lijst en pompt het hele setje op dezelfde plek terug.<p>kan ik bij een strong gewoon risicoloos een kanalenlijst met loader2000 overzetten? <p>is er al ergens een mooie all-cam lijst?<p>thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...