XtremeNooB Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Wat is momenteel de laatste firmware voor deze machine? En waar kan ik eventueel een nieuwere downloaden? Ik draai met 3.57 Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
XtremeNooB Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Geplaatst: 26 november 2007 Stop de search... heb hem gevonden of het laatste is weet ik niet maar dacht laat ik hem hier maar even delen 4.26 1469084-ODS4000PVR-v0426-20071008.zip Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 @XtremeNooB Ik was onlangs ook op zoek naar nieuwe firmware voor deze machine, zie hier , maar kon helaas niks vinden. Ik heb toen via OTA op de Astra de nieuwe firmware geladen en dat was ook V4.26 dus dat moet de nieuwste wel zijn. Ik ben trouwens erg benieuwd op welke site jij deze firmware hebt kunnen downloaden. Zou je mij het adres van die site kunnen geven, eventueel via PM? Heb je trouwens ook een recente kanalenlijst voor deze ontvanger met daarin Astra 1+3? Groeten sat-trotter
XtremeNooB Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Geplaatst: 26 november 2007 Nee had ik hem maar... daar ben ik zelf ook na opzoek.. En ik ben zoveel sites bij langs geweest voor die firmware dat ik nu niet zo snel meer kan achterhalen waar ik deze weg heb.. Het is mij overigens niet gelukt om hem van de astra af te plukken.. ben benieuwd hoe jij dat gedaan hebt Maar ook hier is een kanalen lijst welkom!!! Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Heb via het menu "software update" gedaan. Hij scant dan freq. 12604 H en daar vindt ie dan de nieuwe firmware. Als je dan via "OK" bevestigt dan begint ie te downloaden. Misschien stond bij jou die frequentie niet goed ingesteld? Ik heb die site waar je de firmware kunt downloaden ook reeds gevonden. Hij staat op een Duitse sat-serviceportal. Ben bang dat de kanalenlijst toch zelf gemaakt moet worden. Kan niks recents vinden op internet. Groeten sat-trotter
XtremeNooB Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Geplaatst: 26 november 2007 Nee vond alleen 1 voor de astra-hotbird.. maar daar waren we nu net niet naar opzoek Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen