Ga naar inhoud


TVVL bevestigd toevoeging Music Choice!


Braintje

Aanbevolen berichten

Alleen is er op de internetsite van "De Gentenaar" niets te vinden. En laat de operationeel directeur van TV Vlaanderen weten dat zij in ieder geval aan dit blad geen interview of reactie heeft gegeven.

 

En nog belangrijker is dat TV Vlaanderen ten stelligste ontkent met Music Choice in contact te zijn.

 

Dus daarom de vraag of het artikel hier geplaatst kan worden dan wel ingescand kan worden. Want één ding is duidelijk. Eén van de twee partijen verdraaid, op zijn zachtst gezegd, de waarheid.

 

En dan wil in natuurlijk wel proberen te achterhalen wie dat is.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook al gezocht op de site van die krant en er is daarvan inderdaad niets te vinden. Nu helemaal uit de lucht gegrepen is het niet met betrekking tot TF1 en Earth-tv, dus een deel van het verhaal is juist.

 

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand hier zaken gaat uitvinden om zo maar te posten, maar er zit niet anders op dan te wachten tot het gescande artikel in bijlage wordt geplaatst door de oorspronkelijke poster.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook al gezocht op de site van die krant en er is daarvan inderdaad niets te vinden. Nu helemaal uit de lucht gegrepen is het niet met betrekking tot TF1 en Earth-tv, dus een deel van het verhaal is juist.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand hier zaken gaat uitvinden om zo maar te posten, maar er zit niet anders op dan te wachten tot het gescande artikel in bijlage wordt geplaatst door de oorspronkelijke poster.

Greets


Earth TV lijkt mij ook vaag. En dus wel om de reden dat het geen bestaande zender is. Ze leveren beelden. Het kan wel dat een zender die ze doorgeven in hun pakket ook van Earth tv gebruik gaat maken? Music Choice wordt ook door CanalDigitaal ontkend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook al gezocht op de site van die krant en er is daarvan inderdaad niets te vinden. Nu helemaal uit de lucht gegrepen is het niet met betrekking tot TF1 en Earth-tv, dus een deel van het verhaal is juist.


En dus maar hopen met alle gegadigden dat er in dit verband iets uit de bus komt !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
@Gerdy,
Volgens mij heeft Braintje een officiële bron vermeldt: "[color:"red"]In een artikel [/color] in de krant 'De Gentenaar'.


Is net zo vaag als "gehoord in de wandelgangen".

We hebben reeds meermaals verzocht om "nieuws" te staven via link, scan of andere; desnoods zelf overtypen met datum van verschijning.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Music Choice moet dan nog komen op de satelliet? IK zie op de Astra genoeg kanalen zoals 80's en vele andere non stop muziek zenders. Helaas zijn die voor België dicht gegooid en ook niet af te sluiten. Zonde van het bereik van die zenders. Ik vind als iemand er voor wil betalen het overal toegankelijk moet zijn anders moet het maar niet op de satelliet! Alles of niets! Als een zender door geheel Europa te ontvangen is moet die ook TOEGANKELIJK zijn als er maar betaald wordt = meer inkomsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de artikelen van de Gentenaar via hun website geraadpleegd en er zijn geen treffers... Misshien 'wishfull thinking' van de topic starter (in de periode van Sinterklaas en de Kerstman)?

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...