Ga naar inhoud


[TF7710PVR]Nederlandse handleiding Topfield


Gast Mijnxtreme

Aanbevolen berichten

Wim

 

geloof me het komt heus goed ik snap dat dat lullig klinkt

 

maar van af het moment dat ik hier op het board zit heb ik een TF5000PVR hier was ook niet gelijk alles gelijk goed maar nu is dat voor mijn ook een wereld tuner

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

met verbazing lees ik hier dat er nog eindgebruikers zijn die handleidingen lezen. Ik zal jullie even opvoeden:

 

1) Belt de leverancier van je apparaat, kom je er dan nog niet uit:

 

2) Je pakt apparaat en gooit deze met veel vertoon op de balie op een druk tijdstip luidt brullend dat je hier nooit weerkomt.

 

3) Gaat naar een andere leverancier en koopt daar een ander apparaat wat uiteraard beter en goedkoper is.

 

4) Als deze ook niet werkt loop je direct naar die handige buurman of post een artikel op sat4all

 

5) Na lang proberen werkt het enigzins.

 

Ik lees hier iets over mooi beeld, is dat beeld dan mooier dan van een dreambox? Heb daar nog nooit een handleiding van doorgenomen maar het werkt perfect!

 

Topfield bezitters: veel kijkvreugde en sterkte toegewenst van een verfente dreambox gebruiker wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet oordelen over het beeld van jou dreambox maar het beeld van de 7710 is volgens mij super zoals ik al aangaf is dat het enige dat mij weerhoud van terug gave verder ga ik op dit forum maar over tot lezen en zo min mogelijk posten de oplossing van theparasol is niet mijn oplossing mijn leverancier heeft mij top op heden zeer correct geholpen maar hij kan ook geen ijzer met handen breken verder even wat info over de door jou genoemde dreambox verzameld volgens mij is dit nou ook geen probleemloos ontvangertje.

 

mvrg Wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe geavanceerde de ontvanger hoe groter de kans op fouten.

igv dreambox is de gebruikersgroep zelf in staat deze op te lossen bv door grote verscheidenheid aan images. Voor ieders wat wils. Wat ik persoonlijk erg waardeer aan de dreambox is het grote hobby gehalte. Zelfs in geval van structurele ontwerpfouten / hardware defect zoals bijvoorbeeld slow netwerkperformance van de 7020 series is dit door de gebruikers uitgezocht en een oplossing bedacht.

Hoewel dream Nederland zeer bereidwillig was dit ook voor de klant te doen.

 

Ik krijg het idee dat steeds meer fabrikanten hun produkten niet meer goed supporten. Zet maar in de markt, bij problemen: negeren, rekken, terugnemen ander model aanleveren.

 

De verkopende partij zit er als man in the middle maar mooi tussen en mag de 'klappen' opvangen. Steeds vaker de doodsteek voor vakhandel want zo gaat de lol er gauw af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag bericht gehad van rebox

 

de handleiding is in de afrondende fase,en elk moment worden uitgebracht.Wij zullen zorgen dat iedereen die een officele topfield7710pvr bij ons heeft gekocht,wordt vooerzien van een manual.

 

ook de nieuwe software is in de afronding,en wij verwachten op een heel korte termijn u van de nieuwste software te kunnen voorzien,deze zal dan oa onze site te verkrijgen zijn.

 

bedankt voor uw geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de 7700 PVR net zo goed of slecht is als de 7710 PVR, wat is dan het verschil tussen deze beide modellen? Sommigen hier hebben het over softwareaanpassingen voor betere werking met CI, maar moet ik daar dan uit opmaken dat de 7710 PVR op bepaalde punten beter werkt of gaat werken dan de 7700 PVR? In dat geval hebben dus alle 7700 PVR kopers het nakijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...