Ga naar inhoud

[TF5510PVR] Is software update handig,verstandig-noodzakelijk ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn tf 5510pvr ,Firmw.436 en software TF-NCPC 5.12.12 van oct.05 2006 en ASTON cam.2.or13 versie 2.1700T functioneert redelijk.

Nu heb ik op de Topfield site gezien dat er een software version TF-NPC 5.13.73 beschikbaar is.

Gezien alle problemen die ik lees met updates/upgrades vraag ik mij af of er wel positieve kanten zijn. Is er winst te behalen in de werking van mijn Topfield.

Bij voorbaat dank...............rob de mare.......................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Geplaatst:

Ik weet niet of er winst te behalen valt, maar de TF5510 draait hier prima op de laatste beschikbare firmware.

De Aston cam staat op versie 2.18.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:

Handig - je bent up to date

Verstandig - in dit geval wel, zoals bij Melle draait mijn TF5510 hier prima

Noodzakelijk - neen, maar "redelijk functioneren" kan beter

Vr.Gr. Jac
Vu+Duo2 met Black Hole
Canal Digitaal en ORF (Irdeto) kaarten

Geplaatst:

bedankt voor je snelle reactie. ik heb inmiddels gekeken hoe een eventuele update is te maken en mijn topfield geeft in het menu al aan, dat de software "OK" is. Een OTA download wordt dan ook niet uitgevoerd.

Mogelijk dat een upgrade van mijn Astom Cam naar 2.18 wel werkt en mogelijk merkbare verbeteringen laat zien.

met vriedelijke groet................rob de mare....................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Citaat:
Ik weet niet of er winst te behalen valt, maar de TF5510 draait hier prima op de laatste beschikbare firmware.

De Aston cam staat op versie 2.18.

Mijn 5510PVR heeft met de firmware van oktober het euvel dat die na de RecCopy niet meer uit gaat.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen