Ga naar inhoud


[Strong 8000] Wat kun je met een SRT8000 ??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Strong SRT 8000 met software versie 20, OEM 6, type 3 en patch run 0 (via menu 7.1. opgeroepen). Wie kan mij vertellen / uitleggen wat ik moet doen (patchen oid) om het maximale uit deze Strong te halen. Ik hoor/lees veel zaken over multi EPG en extra mogelijkheden met de a/b/c/d/e toets. Ook lees ik info over meerdere decodering van systemen buiten SECA om.

Is dit mogelijk ?

Wat ben ik nodig

Waar kan ik het vincen

en... hoe moet ik het doen.

Alvast bedankt voor jullie reactie/info. berthog@hetnet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als eerste surf naar strongsat.com en lees daar hoe je het beste je strong kunt flashen, hier download je ook de loader2000 en de originele v20 firmware.

Je hebt 2 kabels nodig, 1 gewone serieele en een parallele kabel, deze kabel moet 1op1 zijn, kabel is ook bekend als printerverlengkabel of als datakabel die gebruikt word bij een switch box.

lees dan de FAQ die ook in deze strong forum staat, en zoek de juiste firmware bij je decoder, in jou geval de DDAllcam V7, de rest van de software en een forum kun je vinden op de homepage van Imagica. sux6 enne weet waar je aan begint, een decoder is zo stuk.. zal bij de strong nog wel meevallen maar een gewaarschuwd mens !!!!!!!!!!!!! Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...