Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Beste mensen, Sinds een tijdje heb ik last van audio en video dropouts avn 1 tot een aantal seconden. Nu heb ik laatst geupgrade naar v 1231 en een factory reset gedaan. Ook de kanalenlijst opnieuw ingeladen. Ik hoopte daarmee van het probleem af te zijn en verwachtte na de laatste update een perfect lopende 5020 te hebben. Helaas blijkt dat nu niet het geval. Het gebeurd vaak als meerdere opnamen tegelijkertijd lopen maar ook als er 1 enkel programma is opgenomen. Zou het helpen als ik de harde schijf eens formatteer? Ben dan wel alles kwijt maar als ik zeker weet dat er daarna geen stukjes van opnames meer verdwijnen vind ik het niet erg... Ik gebruik een dragon cam. Zijn er nog meer mensen die na de laatste versie dropouts hebben? Alvast bedankt!
RobbieT Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 De harde schijf formatteren kan wel helpen is mijn ervaring. Vooral als dat al lang niet gebeurd is. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Dan ga ik dat maar ff doen! Zou het vervangen van alle elco's(heb er nu nog maar 1 vervangen) hier ook invloed op kunnen hebben? Alvast bedankt weer!
RobbieT Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Ik heb zelf wel gemerkt dat de algemene stabiliteit van de ontvanger en de reactiesnelheid wat omhoog is gegaan sinds alle elco's vervangen zijn. Een stabielere voeding geeft gewoon minder fouten. Dus ik denk zeker dat het vervangen van de elco's zin heeft. Jammer dat zo iets knulligs al een slechte kwaliteit elco's in zo'n mooie ontvanger zit. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Ach ja, de dopouts..... Ik heb er maar mee leren leven, want ze zijn niet uit te bannen op de 5020.
RobbieT Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Toch heb ik er niet zo heel vaak last van. Er zijn voor mij nog twee dingen die ik graag wat zou zien verbeteren in de Echostar: 1. Bij zappen naar de transponder van SBS6 gebeurd het om de een of andere reden 1 a 2 keer per avond dat de Aston 1.07 spontaan hangt en reset, op de Topfield gaat zappen naar deze transponder alleen wat trager. 2. De usb snelheid, maar dat zal uiteindelijk wel moeilijk zijn. Verder ben ik erg tevreden met de Echostar, de Topfield is erg goed, maar ook echt niet perfect en mist toch een aantal handigheidjes die de Echostar wel heeft. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen