Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

De situatie bij ons thuis is als volgt:

1 tv met decoder canaldigitaal abbo 32,50 (combi)

1 tv met decoder canaldigitaal abbo 8,95 (basis)

1 computer met FloppyDTV sat kaart met CI slot (geen abbo)

Het is echt absurd dat ik voor een derde tv (computer) een derde abbo af moet sluiten. Weet iemand misschien een manier om op de computer ook het combi abbo te ontvangen zonder de derde zege van Canaldigitaal?

Ik heb een mastera4 programmer. Is het misschien mogelijk om van een originele kaart een copie te maken en deze op een andere smartcard te zetten?

En welke CAM kan ik dan het beste gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Geplaatst:

ER is ook een mogelijkheid om voor 1 euro een kaartje erbij te krijgen, alleen is dat dan een setopbox en zal je geen discovery hebben en nog een paar zenders.

Maar je kan wel alle ned zenders kijken.

Een kaartje kopieren (als dat mogelijk is) is verboden.

Geplaatst:

Je kan ook de diablo basisunit met twee of drie (afh. vh aantal tuners wat je hebt) CI's kopen. In de basis unit steek je de canaldigital kaart (Combi) en in de tuners steek je de CI. Dit alles werkt draadloos.

google maar eens op het woord diablo basis unit.

Kost wel 1x een paar centen maar het werkt prima en je kan dan het basis abbo bij canaldigital weg doen.

Fred

The sky is clear

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hier werkt een simplistische kaartverdeler ('Splitter': 'Smart Card Sharing System')

Dit werkt met vieraderige kabeltjes. Goedkoper (nog geen 50 euro). En mijn PC leest de 'nepkaart' uit via een Phoenix-kaartlezer.

Het werkt, maar de contactpunten van de nepkaarten zijn niet zo goed als van de originele kaart. En de kaartverdeler die ik heb kan geen Irdeto-2-kaarten aan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen